Početna Auto 101 pregleda

Adio tradicija V motora, u ponudi turbo četverocilindraš

CHEVROLET CAMARO
Vidi galeriju 1/12
Adio tradicija V motora, u ponudi turbo četverocilindraš Adio tradicija V motora, u ponudi turbo četverocilindraš Adio tradicija V motora, u ponudi turbo četverocilindraš Adio tradicija V motora, u ponudi turbo četverocilindraš Adio tradicija V motora, u ponudi turbo četverocilindraš Adio tradicija V motora, u ponudi turbo četverocilindraš Adio tradicija V motora, u ponudi turbo četverocilindraš Adio tradicija V motora, u ponudi turbo četverocilindraš Adio tradicija V motora, u ponudi turbo četverocilindraš Adio tradicija V motora, u ponudi turbo četverocilindraš Adio tradicija V motora, u ponudi turbo četverocilindraš Adio tradicija V motora, u ponudi turbo četverocilindraš

Novi Chevrolet Camaro je lakši, snažniji i moderniji, a uz V8 i V6 motore od sada dolazi i sa četverocilindričnim 2,0 turbo motorom sa 279 KS

Chevrolet ime Camaro za svoj sportski cestovni model koristi od 1966. godine. Danas, predstavljamo šestu generaciju legendarnog američkog 'muscle car'.  Do sada je Chevrolet Camaro u Njemačkoj se prodavao sa V8 motorom, dok je na američkom tlu uz ovaj motor u ponudi i V6 motor. Ameri su shvatili da trebaju poraditi na smanjenju potrošnje i smanjenju emisije štetnih plinova, pa su tradicionalnim V motorima, koji i jesu glavna karakteristika ovih automobila, ipak odlučili ponuditi novi četverocilindrični motor, uostalom kao i njegov direktni konkurent Ford Mustang.

CHEVROLET CAMARO | Author: Chevrolet foto: Chevrolet

Doduše, četverocilindrični motor za Camaro i nije novost i premijera, jer motor sa četiri cilindra imala je još treća generacija Camara. Novi Chevrolet Camaro dobio je 2,0 litarski turbo motor koji razvija najveću snagu 279 KS, te je s tom snagom slabiji od osnovne verzije Mustanga koja ima 317 KS. Sa četverocilindričnim motorom Camaro s mjesta do stotke ubrza ispod 6 sekundi. Drugi u ponudi je 3,6 V6 atmosferski motor najveće snage 340 KS s direktnim ubrizgavanjem goriva, promijenjivim podešavanjem ventila i prvi put sa sustavom isključivanja rada pojedinih cilindara.

CHEVROLET CAMARO | Author: Chevrolet foto: Chevrolet

Treća i ujedno top ponuda po pitanju motorizacije je 6,2 V8 motor najveće snage 461 KS koja pokreće verziju Camaro SS, a prvi put je predstavljena u automobilu Corvette Stingray. Ovaj motor ima direktno ubrizgavanje goriva, promijenjivo podešavanje ventila i sustav isključivanja rada pojedinih cilindara. Ova top verzija je snažnija od top verzije Mustanga koji ima samo 421 KS. Svi modeli Camara imaju ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa ili automatski mjenjač s polugicama uz volan. Četverocilindrični Camaro ima poseban sklop koji poboljšava zvuk motora, kako bi bio što bliži 'originalnom' koji inače proizvode V motori. Zvuk motora može se pojačati ugrađenim Bose audio sustavom. Vozač kod verzija s V6 i V8 motorom mogu birati između tišeg ili glasnijeg rada motora.

CHEVROLET CAMARO | Author: Chevrolet foto: Chevrolet

Novi Chevrolet Camaro baziran je na platformi koju koristi i automobil Cadillac ATS, s time kako je oko 70 posto dijelova kod Camara ipak izmijenjeno. Težina vozila je smanjena za 90 kg. Novi Camaro smanjio se u sve tri dimenzije. Kraći je za 6 cm i ukupno je sada dugačak 4,78 metara. Novi Chevrolet Camaro na američko tržište dolazi tijekom 2015. godine, ali još nije poznat točan datum, a u Njemačku dolazi nešto kasnije. Cijenom će biti kao i Mustang, pa se očekuje kako će u Njemačkoj novi Chevrolet Camaro sa četverocilindričnim motorom startati cijenom od 35.500 eura, dok bi top verzija pokretana V8 motorom trebala kretati cijenom od 40.000 eura na više.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.