Alfa Romeo se pridružio brojnim proizvođačima koji su posljednjih godina, vidjevši da pomama za crossover/SUV modelima ne jenjava, u svoj proizvodni program uvrstili takozvani "urbani terenac"
Dizajn prednjeg dijela Stelvia u velikoj mjeri je prekopiran s Giulie. Oblik farova i otvori na maski hladnjaka i braniku veoma su slični onima na Alfinoj novoj limuzini, baš kao i stop svjetla. Alfa je, kao i prilikom predstavljanja modela Giulia, odlučila javnosti najprije prikazati top verziju - Stelvio Quadrifoglio, s najsnažnjijim motorom u ponudi.
Osim moćnog pogonskog agregata, ovu verziju karakteriziraju i specijalni aerodinamički dodaci, kao i četverocijevni završetak ispušnog sustava. Snaga se prenosi na sva četiri kotača pomoću osmostupanjskog automatskog mjenjača, koji stupnjeve prijenosa mijenja za svega 100 milisekundi. Ispod haube je poznati 3.0 twin-turbo V6, koji se koristi i za pogon Giulie Quadrifoglio. Ovaj agregat, rađen u Ferrariju, razvija 510 KS i 600 Nm najvećeg okretnog momenta.
U Alfa Romeu kažu da Stelvio Quadrifoglio do 'stotke' stiže za oko 4 sekunde, dok je najveća brzina automobila 284 km/h. Stelvio će europsku premijeru najvjerojatnije imati na salonu automobila u Ženevi iduće godine, kad bi mogla biti prikazana i "ogoljena" verzija. Datum početka prodaje i cijena još nisu objavljeni.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.