U Alpine izdanju Renault 5 je doveden do krajnosti kako bi se naglasila njegova sportska strana
Renault 5 Alpine koji je predstavljen davne 1976. godine bio je među prvim sportskim hatchbackovima i stekao je kultni status kao i sve druge sportske verzije Renaulta 5 . Budući da će Renault 5 uskoro biti oživljen kao potpuno električni auto, moguće je da Renault radi i na njegovoj sportskoj verziji, a ona bi mogla zaživjeti pod markom Alpine koja polako preuzima sve operacije dosadašnjeg Renaultovog R.S. odjela. Da bi se to zaista moglo dogoditi ukazuje novi konceptni Alpine A290_β.
Konceptni automobil temelji se na konceptnom Renaultu 5 koji je predstavljen početkom 2021. godine. U Alpine izdanju je doveden do krajnosti kako bi se naglasila njegova sportska strana. Atraktivni električni auto dobio je četverostruka svjetla zajedno s vertikalnim stražnjim svjetlima izvedenim iz A470 trkaćeg automobila.
Unatoč tome što je dug samo 405 cm, Alpine A290_β vozi se na velikim 20" kotačima neobičnog dizajna s četvrtastim izrezom u sredini i gumama koje je razvio Michelin. Jasno je da konačna verzija neće izgledati tako radikalno kao ova, no trebao bi to ipak biti vrlo posebni električni auto.
Konceptni model je širok 185 cm i visok 148 cm. Ima unutrašnjost s tri sjedala u stilu McLarena F1 s vozačem koji sjedi u sredini ispred dva putnika. Sva sjedala su sportske "školjke" i izrađena su od karbonskih vlakana. Dizajn stupa volana izveden je iz nosa bolida Formule 1. Minimalistički interijer ima uglati upravljač inspiriran ovogodišnjim trkaćim automobilima LMP2 A470 i F1 A523.
Alpine ne ulazi u detalje o snazi, ali spominje da A290_β ima koristi od vektoriranja okretnog momenta i stražnjeg multilink ovjesa. Potonje je već potvrđeno za obični Renault 5, tako da će biti standard i na sportskoj varijanti. Koncept se može pohvaliti tvrđom postavom ovjesa, tri načina vožnje i Brembo kočnicama s četiri klipa preuzetima iz modela A110.
Nakon serijske verzije ovog automobila Alpine će predstaviti i crossover GT-X Over i električnu zamjenu za A110 razvijenu u suradnji s Lotusom.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.