Tvrtka koju muče brojni problemi prikazala je FF 91, luksuzni električni SUV koji bi u proizvodnju trebao krenuti sljedeće godine. Do 'stotke' će ubrzati za samo 2,39 sekundi
Faraday Future FF 91 luksuzni je električni SUV koji bi sa svojih 1050 KS do 'stotke' trebao ubrzati za samo 2,39 sekundi, a ovo suludo ubrzanje smjestilo bi ga iznad Tesle, Veyrona ili LaFerrarija. Kompanija iza koje stoji kineski milijarder i osnivač LeEca Jua Yueting, predstavila je FF 91 na CES-u u Las Vegasu te su rekli kako će ovo biti tehnološki najnapredniji automobil kad stigne na tržište. Njegova proizvodnja bi trebala krenuti početkom sljedeće godine, a već se primaju i rezervacije. Za auto treba dati 5000 dolara, dok bi mu konačna cijena mogla biti oko 180.000 dolara, piše Reuters.
Iz kompanije kažu kako će modularna arhitektura i fleksibilan položaj baterija omogućiti kompaniji i brže izbacivanje budućih modela. FF 91 bi pak trebao doseg od 608 kilometara na jedno punjenje. Automobil koji podsjeća na neke futurističke kreacije iz SF filmova nema kvake na vratima jer će se vrata otvarati kad vozač priđe FF 91. U interijeru će imati i hologramski sustav koji će na vjetrobransko staklo projicirati sve važne informacije.
Faraday je tijekom prezentacije prikazao i kako se automobil na parkiralištu može sam parkirati, a kako bi to ostvario opremljen je nizom senzora - kamerama, radarom i lidarom koji će mu omogućiti i autonomnu vožnju. Tijekom prezentacije kompanija je imala još jedan gaf. Nakon što je Jia Yueting dovezao automobil na pozornicu klikom gumba su mu naredili da se sam pokrene, no auto isprva nije reagirao, ali je u kasnijem pokušaju to uspio.
Ovo bi mogao biti snažan rival Tesli i ostalim luksuznim električnim automobilima, uspije li kompanija riješiti sve izazove. Naime, mnogi su podigli pitanja oko konačnog uspjeha projekta zbog nestašice novca i odlazaka niza čelnika. Među probleima Reuters navodi i neisplate izvođačima koji rade na Faradayevoj tvornici u Nevadi, a LeEco je u prosincu naveo kako suu pregovorima da osiguraju oko 1,4 milijarde dolara od strateškog investitora.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.