Početna Auto 198 pregleda

Dacia je obnovila Jogger: Novo lice i više snage

FOTO: Dacia
Adrien Cortesi

Najveće novosti kriju se ispod poklopca motora. Tu je novi hibrid te novi motor na plin koji sada dolazi i u kombinaciji s automatskim mjenjačem

Dacia Jogger, jedan od najuspješnijih europskih kompaktnih automobila, prolazi kroz najveću modernizaciju otkako je stigao na tržište. Nakon više od 96.000 prodanih primjeraka u 2024. i rasta prodaje od 2,4 posto, Jogger donosi snažnije motore, dotjeran dizajn, napredniji infotainment i još praktičniju unutrašnjost. Riječ je o modelu koji već godinama spaja prostranost obiteljskog monovolumena s izgledom i robusnošću karavanskog crossovera.

Author: Dacia foto: Dacia Adrien Cortesi

Najveća promjena uočava se na prednjem dijelu vozila, koji je preuzeo dizajnerski potpis novog Dustera. Jogger sada ima LED svjetlosnu grafiku u obliku obrnutog slova T i novu masku hladnjaka koja mu daje ozbiljniji, gotovo SUV-ovski stav. Na stražnjem dijelu su svjetla s modificiranom grafikom. Novi odbojnici i obloge od recikliranog materijala Starkle dodatno naglašavaju robusnost. Paleta boja proširena je nijansom Sandstone, a kupci mogu birati između čeličnih i aluminijskih naplataka, ovisno o razini opreme.

Author: Dacia foto: Dacia Adrien Cortesi

Unutrašnjost Joggera sada djeluje modernije. Novi materijali, poput recikliranih tkanina i denim obloga, unose svježinu i izdržljivost, a ergonomija je poboljšana novim upravljačem i elektroničkom ručicom mjenjača kod automatskih izvedbi. Presvlake ovise o razini opreme, Journey donosi svijetloplave tekstilne umetke, dok Extreme koristi robusniji Microcloud-TEP materijal i gumene podne obloge.

Author: Dacia foto: Dacia Adrien Cortesi

Veliki skok napravljen je i u području multimedije. Jogger sada serijski dobiva novi infotainment s 10,1-inčnim zaslonom visoke rezolucije, bežičnim Apple CarPlayem i Android Autom, dok su bogatije verzije opremljene sustavom Media Nav Live s online navigacijom, ažuriranjem karata tijekom osam godina i 3D audiosustavom. Dacia je zadržala praktičnost. Tu su fizičke tipke klime, više USB priključaka i YouClip sustav s četiri pričvrsne točke na koje se mogu montirati dodaci poput držača za mobitel, torbice ili svetiljke.

Author: Dacia foto: Dacia Adrien Cortesi

Najveće novosti kriju se ispod poklopca motora. Novi Hybrid 155 zamjenjuje dosadašnji Hybrid 140. Kombinira 1,8-litreni benzinski motor s dva elektromotora, baterijom kapaciteta 1,4 kWh i automatskim Multimode mjenjačem. Snaga od 155 KS omogućuje Joggeru još elastičniju vožnju, uz deset posto nižu potrošnju i emisije. U gradskom prometu hibrid do 80 posto vremena može voziti isključivo na struju, a automobil uvijek starta u električnom načinu rada.

Author: Dacia foto: Dacia Adrien Cortesi

Druga velika novost je Eco-G 120, prvi Dacijin motor na ukapljeni plin (LPG) koji se može kombinirati s automatskim mjenjačem. Novi 1,2-litreni turbomotor nudi 120 KS i zahvaljujući većem spremniku plina od 48,8 litara (prethodno 40) omogućuje do 20 posto veći doseg u LPG načinu, ukupno do impresivnih 1480 kilometara, kada tome pridodamo i pogon na benzin. Standardni benzinski TCe 110 s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem ostaje u ponudi za najpristupačniji Jogger.

Author: Dacia foto: Dacia Adrien Cortesi

Jogger 2026 donosi i poboljšanja u pogledu sigurnosti i asistencije. Novi paketi uključuju sustav kamera za parkiranje i manevriranje, automatska duga svjetla i električno preklopive retrovizore, a serijski su ugrađeni sustavi poput automatskog kočenja s prepoznavanjem pješaka, biciklista i motociklista te detekcije umora vozača, u skladu s novim europskim regulativama.

Author: Dacia foto: Dacia Adrien Cortesi

Dacia još nije objavila službene cijene, ali dolazak na tržište očekuje se početkom 2026. godine.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.