Najveće novosti kriju se ispod poklopca motora. Tu je novi hibrid te novi motor na plin koji sada dolazi i u kombinaciji s automatskim mjenjačem
Dacia Jogger, jedan od najuspješnijih europskih kompaktnih automobila, prolazi kroz najveću modernizaciju otkako je stigao na tržište. Nakon više od 96.000 prodanih primjeraka u 2024. i rasta prodaje od 2,4 posto, Jogger donosi snažnije motore, dotjeran dizajn, napredniji infotainment i još praktičniju unutrašnjost. Riječ je o modelu koji već godinama spaja prostranost obiteljskog monovolumena s izgledom i robusnošću karavanskog crossovera.
Adrien Cortesi
Najveća promjena uočava se na prednjem dijelu vozila, koji je preuzeo dizajnerski potpis novog Dustera. Jogger sada ima LED svjetlosnu grafiku u obliku obrnutog slova T i novu masku hladnjaka koja mu daje ozbiljniji, gotovo SUV-ovski stav. Na stražnjem dijelu su svjetla s modificiranom grafikom. Novi odbojnici i obloge od recikliranog materijala Starkle dodatno naglašavaju robusnost. Paleta boja proširena je nijansom Sandstone, a kupci mogu birati između čeličnih i aluminijskih naplataka, ovisno o razini opreme.
Adrien Cortesi
Unutrašnjost Joggera sada djeluje modernije. Novi materijali, poput recikliranih tkanina i denim obloga, unose svježinu i izdržljivost, a ergonomija je poboljšana novim upravljačem i elektroničkom ručicom mjenjača kod automatskih izvedbi. Presvlake ovise o razini opreme, Journey donosi svijetloplave tekstilne umetke, dok Extreme koristi robusniji Microcloud-TEP materijal i gumene podne obloge.
Adrien Cortesi
Veliki skok napravljen je i u području multimedije. Jogger sada serijski dobiva novi infotainment s 10,1-inčnim zaslonom visoke rezolucije, bežičnim Apple CarPlayem i Android Autom, dok su bogatije verzije opremljene sustavom Media Nav Live s online navigacijom, ažuriranjem karata tijekom osam godina i 3D audiosustavom. Dacia je zadržala praktičnost. Tu su fizičke tipke klime, više USB priključaka i YouClip sustav s četiri pričvrsne točke na koje se mogu montirati dodaci poput držača za mobitel, torbice ili svetiljke.
Adrien Cortesi
Najveće novosti kriju se ispod poklopca motora. Novi Hybrid 155 zamjenjuje dosadašnji Hybrid 140. Kombinira 1,8-litreni benzinski motor s dva elektromotora, baterijom kapaciteta 1,4 kWh i automatskim Multimode mjenjačem. Snaga od 155 KS omogućuje Joggeru još elastičniju vožnju, uz deset posto nižu potrošnju i emisije. U gradskom prometu hibrid do 80 posto vremena može voziti isključivo na struju, a automobil uvijek starta u električnom načinu rada.
Adrien Cortesi
Druga velika novost je Eco-G 120, prvi Dacijin motor na ukapljeni plin (LPG) koji se može kombinirati s automatskim mjenjačem. Novi 1,2-litreni turbomotor nudi 120 KS i zahvaljujući većem spremniku plina od 48,8 litara (prethodno 40) omogućuje do 20 posto veći doseg u LPG načinu, ukupno do impresivnih 1480 kilometara, kada tome pridodamo i pogon na benzin. Standardni benzinski TCe 110 s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem ostaje u ponudi za najpristupačniji Jogger.
Adrien Cortesi
Jogger 2026 donosi i poboljšanja u pogledu sigurnosti i asistencije. Novi paketi uključuju sustav kamera za parkiranje i manevriranje, automatska duga svjetla i električno preklopive retrovizore, a serijski su ugrađeni sustavi poput automatskog kočenja s prepoznavanjem pješaka, biciklista i motociklista te detekcije umora vozača, u skladu s novim europskim regulativama.
Adrien Cortesi
Dacia još nije objavila službene cijene, ali dolazak na tržište očekuje se početkom 2026. godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.