Početna Auto 301 pregleda

DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu

Land Rover Range Rover Sport 2.7 TdV6 HSE
Vidi galeriju 1/16
DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu DVOBOJ: David protiv Golijata na blatu

Pomodni urbani SUV na bazi Fiata 500X stoji kao prestižni Range Rover Sport, ali s desetljećem iza sebe

KVALITETA UNUTRAŠNJOSTI

JEEP RENEGADE 1.4 TMAIR LONGITUDE

Unutrašnjost Renegadea je moderno, mladenački dizajnirana i vrhunski iskoristiva. Početni paket opreme Longitude nudi samo osnovnu opremu. Za potpuni dojam treba odabrati skuplje opremljene modele.

RANGE ROVER SPORT 2.7 TDV6 HSE

Range Rover Sport oduvijek je bio pojam luksuza i jedini se po tom pitanju može mjeriti s prestižnim BMW-om X5, Mercedesom GLE ili Audijem Q7. Ipak, ne oduševljava prostorom u unutrašnjosti u usporedbi s vanjskim dimenzijama.

Land Rover Range Rover Sport 2.7 TdV6 HSE | Author: Land Rover foto: Land Rover

MOTORI I MJENJAČ

JEEP RENEGADE 1.4 TMAIR LONGITUDE

Renegade pokreće 1.4-litreni turbobenzinac sa 140 KS, dostatnih i za iznadprosječne performanse, no s nešto više od 8 litara goriva potrošenih na 100 km. Mjenjač je ručni sa šest stupnjeva prijenosa, s kratkim i preciznim hodom.

RANGE ROVER SPORT 2.7 TDV6 HSE

Range Rover Sport pokreće moćni V6 turbodizelski motor s obujmom 2,7 l i sa 190 KS. Impresivan je i okretni moment 440 Nm. Mjenjač je automatski sa šest stupnjeva prijenosa. Motor voli popiti malo više, čak i do 10 litara.

Jeep Renegade 1.4 TMair Longitude | Author: Jeep foto: Jeep

VOZNE OSOBINE

JEEP RENEGADE 1.4 TMAIR LONGITUDE

Renegade je više urbani SUV nego istinski terenac, no bez poteškoća se njime može zaputiti i na manje zahtjevne terenske izlete. Na asfaltiranim cestama ponaša se besprijekorno.

RANGE ROVER SPORT 2.7 TDV6 HSE

Golemi terenac ima zavidne terenske karakteristike što mu je djelomično umanjilo vozne kvalitete na zavojitim asfaltiranim cestama. Ipak, na autocesti je i nadalje kralj udobnosti.

Land Rover Range Rover Sport 2.7 TdV6 HSE | Author: Land Rover foto: Land Rover

TROŠKOVI ODRŽAVANJA

JEEP RENEGADE 1.4 TMAIR LONGITUDE

Čak pet godina jamstva za novo vozilo vrlo je jak adut na strani Jeepa. Troškovi održavanja benzinskog modela u pravilu su manji nego što zahtijeva dizelska izvedba. Novo vozilo uvijek je jamac sigurnosti.

RANGE ROVER SPORT 2.7 TDV6 HSE

Troškovi održavanja rabljenog Range Rovera mogu uvelike ovisiti o broju prijeđenih kilometara i načinu na koji je vozilo korišteno i održavano. No, čak i ako je u besprijekornom stanju, RR Sport zbog troškova gubi bitku od Jeepa.

Jeep Renegade 1.4 TMair Longitude | Author: Jeep foto: Jeep

TEHNIČKI PODACI

JEEP RENEGADE 1.4 TMAIR LONGITUDE

Motor/obujam/snaga: 4 cilindra, turbodizelski - 1368 cm3 - 103 kW/140 KS

Mjenjač/moment/ubrzanje: ručni, 6 stupnjeva - 230 pri 1750 min - 11 s

Najveća brzina/potrošnja/emisija CO2: 181 km/h - 5,9 l/100 km - 137 g/km

Cijena: 186.308 kuna

RANGE ROVER SPORT 2.7 TDV6 HSE

Motor/obujam/snaga: 6 cilindra, turbodizelski - 2720 cm3 - 140 kW/190 KS

Mjenjač/moment/ubrzanje: automatski, 6 stupnjeva - 440 pri 1900/min - 12,7 s

Najveća brzina/potrošnja/emisija CO2: 193 km/h - 9,9 l/100 km - 265 g/km

Cijena: 184.000 kuna

POBJEDNIK JE... RANGE ROVER!

Za istu cijenu moguće je dobiti dva potpuno drukčija automobila, počevši od motora do pogona. Range Rover je nov stajao stotinjak tisuća eura, deset godina kasnije vrijedi samo četvrtinu cijene. No, bez obzira na godine, i nadalje je riječ o prestižnom i aristokratskom modelu. Zato je pobijedio Jeepa Renegadea.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.