Napravljen je kako bi konkurirao Porscheu 959 u reliju, no taman što je zgotovljen ukinuta je smrtonosna grupa B
Ferrari 288 GTO u mnogočemu je jedinstven. Iako je bio osmišljen za reli, postao je isključivo cestovni model i to zbog razloga što je tijekom njegova razvoja ukinuta slavna grupa B. Ukupno ih je proizvedeno samo 272 primjerka. Pokretao ga je V8 motor s obujmom 2,9 litre i s dva turbo punjača, ukupne snage 400 KS. U 1984. godini to je bio prvi cestovni auto koji je probio granicu 300 km/h maksimalne brzine. Rađen je na temelju modela 308 GTB, a u posljednjoj godini proizvodnje, 1986. napravljen je i model Evoluzione sa 650 KS koji je mogao pojuriti do 364 km/h.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.