Prije četiri godine na ženevskom je salonu Ferrari predstavio model 488 GTB, koji je došao kao zamjena za 450 Italia. Za ovogodišnji salon Gran Turismo Berlinetta je umirovljen da bi se oslobodio prostor za novi F8 Tributo, koji pokreće najsnažniji Ferrarijev motor V8 ikada konstruiran (isti kao u modelu Pista)
Raspolaže s nevjerojatnih 720 'konja' i 770 Nm okretnoga momenta, koje razvija 3.9-litreni motor V8 twin-turbo. Do 'stotke' juri 2,9 sekundi (0,1 sekundu manje nego GTB), a do 200 km/h treba mu 7,8 sekundi. Novi F8 Tributo može pojuriti 340 km/h, odnosno 10 km/h više nego 488 GTB. Turbo-rupa? Ferrari tvrdi da tako nešto kod F8 ne postoji.
Poboljšanje performansi postignuto je ne samo podizanjem 488 GTB-a na nivo Piste, već stavljanjem superautomobila sa središnje postavljenim motorom V8 na dijetu. F8 je lakši 40 kilograma od svoga prethodnika, težak je 1330 kilograma. Aerodinamička efikasnost također je poboljšana i to za 10 posto. Redizajnirana karoserija nije samo uglađenija no ikada prije, već utire put novomu dizajnerskom izričaju iz Maranella, koji u ovome slučaju odaje počast prošlosti i originalnome 308 GTB-u.
Još jedan 'osvrt' na bogatu Ferrarijevu baštinu vidljiv je na stražnjoj strani, gdje prozirni pokrov motora, načinjen iz lexana, s minimalističkim ventilacijskim otvorima podsjeća na legendarni F40. Osvježen je i interijer, a novost su okrugli ventilacijski otvori i dizajn volana. Novi su i prekidači te paneli na vratima, kao i 7-inčni dodirni ekran na suvozačevoj strani instrument ploče.
Ferrari će predstaviti F8 Tributo na ženevskom salonu početkom sljedećega tjedna.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
mrak
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.