Početna Auto 85 pregleda

Ferrari FXX-K Evo – bolja aerodinamika, manja masa

FerrariFXX
Vidi galeriju 1/11
Ferrari FXX-K Evo – bolja aerodinamika, manja masa Ferrari FXX-K Evo – bolja aerodinamika, manja masa Ferrari FXX-K Evo – bolja aerodinamika, manja masa Ferrari FXX-K Evo – bolja aerodinamika, manja masa Ferrari FXX-K Evo – bolja aerodinamika, manja masa Ferrari FXX-K Evo – bolja aerodinamika, manja masa Ferrari FXX-K Evo – bolja aerodinamika, manja masa Ferrari FXX-K Evo – bolja aerodinamika, manja masa Ferrari FXX-K Evo – bolja aerodinamika, manja masa Ferrari FXX-K Evo – bolja aerodinamika, manja masa Ferrari FXX-K Evo – bolja aerodinamika, manja masa

Osim kao novi model iz serije FXX, odnosno limitirana serija automobila, K Evo bit će dostupan i u obličju body kita za postojeće modele XX

Nedavno, za "Finali Mondilali" eventa na talijanskoj stazi Mugello, Ferrari je skinuo veo tajne s modela FXX-K Evo. Po uzoru na FXX Evo i 599 XX Evo, novi uboijica trkaćih staza iz Maranella bit će kompatibilan s postojećih 40 automobila standardne serije FXX-K. Istovremeno u ponudi će biti i "extremely limited-run model", a još nije otkriveno koliko će ih biti proizvedeno. FXX-K Evo specifičan je po unaprijeđenoj aerodinamici, a rezultat je to više od godine dana istraživanja i simulacija. To se očituje u preinakama karoserije koje doprinose boljoj aerodinamici i downforceu gotovo jednakome downforceu u trkaćih automobila iz prvenstava GT3 i GTE. Downforce je povećan 23 % u odnosu na standardni FXX-K, što je ekvivalentno povećanju 75 % u odnosu na cestovni La Ferrari, na kojemu je ovaj trkaći model baziran.

Pri brzini 200 km/h FXX-K Evo generira 640 kg downforcea i više od 830 kg pri maksimalnoj brzini. Kako bi se to postiglo bilo je potrebno učini dosta preinaka. Podvozje i oba odbojnika su redizajnirani kako bi cijeli automobil bio aerodinamičniji i uglađeniji. Inženjeri su također učinili neke preinake i ugađanja na ovjesu kako bi se prilagodio aerodinamičnijoj i učinkovitijoj karoseriji. Unatoč svim preinakama, ovaj trkaći automobil nije dobio na masi. Baš suprotno. Po pitanju unutrašnjosti novi Ferrari FXX-K Evo dobio je novi upravljač po uzoru na Formulu 1. Zaslon s vozačeve desne strane, koji prikazuje sliku stražnje kamere, zamijenjen je većim 6,5-inčnim ekranom. Poboljšana telemetrija, kao i status KERS također se prikazuju na novome preglednijem zaslonu.

FerrariFXX | Author: FERRARI foto: FERRARI

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.