Početna Auto 468 pregleda

Ford Capri se vratio. No nije ono što bi entuzijasti poželjeli

FOTO: Ford

Novi Capri je električni sportski SUV-Coupe, zapravo atraktivnija verzija Explorera ili ako želite, otmjenija verzija VW-ovog ID.5

Europski Ford je u zadnje vrijeme ukinuo mnogo važnih modela što je dovelo do pada prodaje i tržišnog udjela, no sada kreće nova tržišna ofenziva u sklopu koje dolaze mnogi novi modeli. Među njima je i jedno legendarno ime koje je sada opet oživjelo. Naime, Ford je predstavio novi Capri, no entuzijastima koji se još sjećaju legendarnog sportskog automobila nova se verzija možda i neće previše svidjeti. Naime, riječ je o drugoj izvedenici novog Forda Explorera, koja je također bazirana na platformi i tehnologiji VW-ovih električnih ID modela.

Author: Ford foto: Ford

Novi Capri je električni sportski SUV-Coupe, zapravo atraktivnija verzija Explorera ili ako želite, otmjenija verzija VW-ovog ID.5. Prema Fordu, novi Capri će sa svojim povijesnim prethodnikom dijeliti mnogo više od samog imena te također usvaja određene dizajnerske značajke svog prethodnika. Primjerice, tu je poklopac motora ispred kojeg se gotovo cijelom širinom vozila proteže ravna maska između vodoravnih prednjih svjetala, a tu je i stražnji zakošeni dio koji izgleda zaista kupeovski i poprilično nabildano, kao na nekakvom "mini Mustangu". Naposljetku i boja modela na slikama aludira na popularne boje 1970-ih i evocira neposredna sjećanja na legendarni Ford Capri RS.

Author: Ford foto: Ford

Novi Ford Capri dugačak je 463 cm, širok 187 cm i visok 163 cm, dok međuosovinski razmak iznosi 277 cm. Takozvani aero laki aluminijski kotači od 19" su standardni, a ovisno o opremi ili nadoplati mogu narasti sve do 21". 

Author: Ford foto: Ford

Ponuda prostora u unutrašnjosti je, za razliku od legendarnog prethodnika, raskošna, a i prtljažnik je ogroman sa svojih 572 do 1510 litara obujma. Velike razlike u odnosu na prethodnika su i u masi. Novi Capri, ovisno o verziji ima između 2098 i 2190 kilograma, dok je original u svojoj posljednjoj generaciji imao između 1040 i 1250 kilograma.

Author: Ford foto: Ford

Kao i Explorer te VW-ovi ID modeli novi Capri će imati vrlo poznati pogonski koncept i komponente. Osnovna verzija ima bateriju neto kapaciteta od 77 kWh, i straga smješten motor snage 286 KS i okretnog momenta od 545 Nm. Ubrzanje od nule do 100 km/h traje 6,4 sekunde, a najveća brzina auta je ograničena na 180 km/h. Doseg s jednim punjenjem je vrlo velik, po WLTP-u on iznosi čak 627 km, a maksimalna snaga punjenja je 135 KW. 

Author: Ford foto: Ford

Prestižnija verzija s pogonom na sve kotače i s dva motora ima 340 KS, bateriju od 79 kWh i WLTP doseg od 592 km. Sprint do 100 km/h ovaj auto obavlja za 5,3 sekunde, a maksimalna brzina je također 180 km/h. Maksimalna snaga punjenja je ovdje osjetno veća i iznosi 185 kW. 

Author: Ford foto: Ford

Izuzetno digitalna unutrašnjost novog Ford Caprija svedena je na ono bitno. Nije iznenađujuće da je vrlo slična onoj u Exploreru. Veliki 14,6-inčni zaslon osjetljiv na dodir postavljen okomito je središnji dio unutrašnjosti, a može se i pomicati gore-dolje pa služi i kao poklopac za pretinac iza njega. Električno podesivo vozačevo sjedalo u dvanaest smjerova s ​​memorijom funkciju masaže, a upravljač i prednja sjedala su grijani. Zvučni sustav sa sedam zvučnika uključujući soundbar je u seriji, a top verzija Capri Premium ima Bang & Olufsen audio sustav s deset zvučnika među kojima su soundbar i subwoofer.

Author: Ford foto: Ford

Cijene novog modela za Hrvatsku još nisu objavljene, no zna se da će Capri u Njemačkoj koštati od 51.950 eura. 
 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.