Početna Auto 419 pregleda

Ford je redizajnirao Kugu: Nema više dizelaša

FOTO: Ford

Nova Kuga ostala je bez svojeg posljednjeg dizel motora, a to znaći da 2,0-litreni četverocilindrični dizel sa 120 KS odlazi u povijest

Ford je u zadnje vrijeme jako reducirao ponudu svojih automobila u Europi. Mondea već duže nema, Fiesta se nedavno prestala proizvoditi, a nazire se i kraj za Focus. Fordu u ponudi nije preostalo mnogo klasičnih modela i jedan od njihovih zadnjih preostalih tradicionalnih aduta je Kuga. Da od nje još neko vrijeme neće odustati potvrđuje redizajn koji je predstavljen danas. 

Author: Ford foto: Ford

Izvana, Ford je odlučio samo suptilno dotjerati Kugu. Kao što ej to i uobičajeno kod redizajna, mnogo više promjena je sprijeda nego straga. Također, pojedinačne linije opreme (Titanium, ST-Line, Active) jasnije se ističu jedna od druge. Active je dobio razne oznake ukrase na karoseriji i u unutrašnjosti, dodane su posebne zaštite za karoseriju i na odbojnicima. Povećan je i razmak od tla: deset milimetara sprijeda i pet milimetara straga (iako ne u i na plug-in hibridu). ST-Line je, između ostalog, dobio promjene na maski hladnjaka i prednjem braniku kao i na bočnim pragovima i stražnjem braniku s difuzorom. Tu su i nove boje karoserije “Desert Island Blue” i “Bursting Green” koje se pridružuju poznatim opcijama.Aluminijski naplatci su dobili pet novih dizajna u 17 do 20 inča. 

Author: Ford foto: Ford

Ovisno o liniji opreme nova Kuga je sada 1 cm kraća do 3 cm duža od prethodne verzije a zbog karoserijskih dodataka najviše je narastao Active. Narastao je i prtljažnik zato što se stražnje sjedalo sada može pomaknuti za 150 milimetara. U njega sada stane 412 do 553 litara (4111 do 475 u starom modelu), a ako se nasloni preklope, obujam se povećava na maksimalnih 1.534 litre.

Author: Ford foto: Ford

Kokpit je znatno promijenjen, djelomično zahvaljujući novom, standardnom 13,2-inčnom zaslonu osjetljivom na dodir koji pokreće multimedijski sustav SYNC 4 s navigacijom u cloudu i glasovnim upravljanjem uključujući prirodno prepoznavanje na 15 europskih jezika. Preko ovog ekrana od sada će se upravljati i klima uređajem. Tu su i bežična integracija pametnog telefona putem Apple CarPlay i Android Auto sustava kao i Ford Pass 5G povezivosti, koja, između ostalog, osigurava da automobil uvijek bude ažuran.

Author: Ford foto: Ford

Nova Kuga ostala je bez svojeg posljednjeg dizel motora, a to znači da 2,0-litreni četverocilindrični dizel sa 120 KS odlazi u povijest. Umjesto toga, elektrifikacija modela dobiva na zamahu. Ponuda pogona počinje s 1,5-litrenim EcoBoost turbo benzinskim motorom sa 150 KS, pogonom na prednje kotače i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Prema WLTP ciklusu, ova početna verzija troši od 6,3 do 7,2 litara na 100 km, postiže 195 km/h i ubrzava do 100 km/h za nešto manje od 10 sekundi. Iznad nje je 2,5-litrena hibridna izvedba koja ima različite razine performansi: 180 KS i 5,3 do 6,2 l/100 km u izvedbi s prednjim  pogonom i 183 KS i 5,7 do 6,4 litara s pogonom na sve kotače. Vrh ponude je plug-in hibridna verzija, koja se također temelji na 2,5-litrenom benzinskom motoru i dostupna je samo s pogonom na sve kotače. S redizajnom, snaga se povećava s 225 KS na 243 KS. Najveća brzina je 200 km/h, ubrzanje 7,3 sekunde od 0 do 100 km/h, a električni doseg je do 69 km. 

Author: Ford foto: Ford

U ovom trenutku Ford još nije objavio nikakve cijene za novu Kugu kao ni datum dolaska na tržište. Kao početno razdoblje prodaje navedeno je samo "ljeto 2024." Aktualna Kuga u Hrvatskoj košta od 28.100 eura. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.