Nova Kuga ostala je bez svojeg posljednjeg dizel motora, a to znaći da 2,0-litreni četverocilindrični dizel sa 120 KS odlazi u povijest
Ford je u zadnje vrijeme jako reducirao ponudu svojih automobila u Europi. Mondea već duže nema, Fiesta se nedavno prestala proizvoditi, a nazire se i kraj za Focus. Fordu u ponudi nije preostalo mnogo klasičnih modela i jedan od njihovih zadnjih preostalih tradicionalnih aduta je Kuga. Da od nje još neko vrijeme neće odustati potvrđuje redizajn koji je predstavljen danas.
Izvana, Ford je odlučio samo suptilno dotjerati Kugu. Kao što ej to i uobičajeno kod redizajna, mnogo više promjena je sprijeda nego straga. Također, pojedinačne linije opreme (Titanium, ST-Line, Active) jasnije se ističu jedna od druge. Active je dobio razne oznake ukrase na karoseriji i u unutrašnjosti, dodane su posebne zaštite za karoseriju i na odbojnicima. Povećan je i razmak od tla: deset milimetara sprijeda i pet milimetara straga (iako ne u i na plug-in hibridu). ST-Line je, između ostalog, dobio promjene na maski hladnjaka i prednjem braniku kao i na bočnim pragovima i stražnjem braniku s difuzorom. Tu su i nove boje karoserije “Desert Island Blue” i “Bursting Green” koje se pridružuju poznatim opcijama.Aluminijski naplatci su dobili pet novih dizajna u 17 do 20 inča.
Ovisno o liniji opreme nova Kuga je sada 1 cm kraća do 3 cm duža od prethodne verzije a zbog karoserijskih dodataka najviše je narastao Active. Narastao je i prtljažnik zato što se stražnje sjedalo sada može pomaknuti za 150 milimetara. U njega sada stane 412 do 553 litara (4111 do 475 u starom modelu), a ako se nasloni preklope, obujam se povećava na maksimalnih 1.534 litre.
Kokpit je znatno promijenjen, djelomično zahvaljujući novom, standardnom 13,2-inčnom zaslonu osjetljivom na dodir koji pokreće multimedijski sustav SYNC 4 s navigacijom u cloudu i glasovnim upravljanjem uključujući prirodno prepoznavanje na 15 europskih jezika. Preko ovog ekrana od sada će se upravljati i klima uređajem. Tu su i bežična integracija pametnog telefona putem Apple CarPlay i Android Auto sustava kao i Ford Pass 5G povezivosti, koja, između ostalog, osigurava da automobil uvijek bude ažuran.
Nova Kuga ostala je bez svojeg posljednjeg dizel motora, a to znači da 2,0-litreni četverocilindrični dizel sa 120 KS odlazi u povijest. Umjesto toga, elektrifikacija modela dobiva na zamahu. Ponuda pogona počinje s 1,5-litrenim EcoBoost turbo benzinskim motorom sa 150 KS, pogonom na prednje kotače i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Prema WLTP ciklusu, ova početna verzija troši od 6,3 do 7,2 litara na 100 km, postiže 195 km/h i ubrzava do 100 km/h za nešto manje od 10 sekundi. Iznad nje je 2,5-litrena hibridna izvedba koja ima različite razine performansi: 180 KS i 5,3 do 6,2 l/100 km u izvedbi s prednjim pogonom i 183 KS i 5,7 do 6,4 litara s pogonom na sve kotače. Vrh ponude je plug-in hibridna verzija, koja se također temelji na 2,5-litrenom benzinskom motoru i dostupna je samo s pogonom na sve kotače. S redizajnom, snaga se povećava s 225 KS na 243 KS. Najveća brzina je 200 km/h, ubrzanje 7,3 sekunde od 0 do 100 km/h, a električni doseg je do 69 km.
U ovom trenutku Ford još nije objavio nikakve cijene za novu Kugu kao ni datum dolaska na tržište. Kao početno razdoblje prodaje navedeno je samo "ljeto 2024." Aktualna Kuga u Hrvatskoj košta od 28.100 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.