S obzirom na to što je brend Dacia u Rumunjskoj uzrokovao ozbiljan gospodarski rast, ne čudi ni činejnica da je nova, druga generacija popularnog i pristupačnoga terenca bolja, kvaltietnija, opremljenija i sigurnija no ikad...

Potpuno nova generacija rumunjskoga terenca donijela je brojne stilske i tehnološke promjene. Što se dizajna tiče, nema prevelikih iznenađenja. Riječ je o svojevrsnoj evoluciji dosadašnjeg dizajna, pri čemu je vjetrobransko staklo pomaknuto unatrag 10 centimetara. Novi se Duster diči i naglašenim blatobranima, novom prednjom maskom i LED dnevnim i stražnjim svjetlima te 17-colnim aluminijskim kotačima.

U unutrašnjosti je novi Duster pak kompletno redizajniran. Tu su kvalitetniji materijali i nova, bogatija oprema. Nova ponuda opreme uključuje stražnju kameru Multi-View, upozorenje na mrtvi kut, sustav Keyless Entry, automatsko uključivanje svjetala te sustave Hill Descent Control i Hill Start Assist.

U ponudi motora dva su benzinska i dva dizelska, uz dodatak verzije LPG. Benzinski motori SCe i TCe su sa 115 i 125 KS, a dizelaši dCi broje 90 ili 110 KS. Kao i dosada, novi Duster bit će dostupan u varijantama s prednjim i pogonom 4 x 4, kao i s automatskim mjenjačem EDC.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.