Odjel Renault Sporta napokon je javnosti pokazao svoj najnoviji cestovni uradak, dugoočekivani Megane R.S.. Najjači Megane u povijesti očekivano razvija blizu 300 KS, a opremljen je i sportskim ovjesom, vrhunskim mjenjačem i snažnim kočnicama Brembo...
Najočekivaniji hot-hatch ove godine je u punom izdanju stigao na crveni tepih IAA salona u Frankfurtu. Novi Megane R.S., unatoč kritikama, i dalje će ima isključivo prednji pogon, a pokreće ga 1,8-litreni turbobenzinski motor koji razvija 280 KS i 390 Nm okretnoga momenta. U skorašnjoj Cup varijanti snaga bi se trebala popeti na 300 KS, uz poboljšani "trkaći" ovjes.


Također, Renault je u svoj najbrži sportski auto ugraditi i 4Control sustav zakretanja stražnjih kotača u vožnji, radi boljih performansi i prianjanja. Na oduševljenje brojnih fanova, novi Megane R.S. stiže i s mogućnošću odabira 6-stupanjskoga ručnog mjenjača, uz opcijski automatski EDC mjenjač s dvije spojke.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.