Novi i30 N je sportska varijanta s 275 KS, u potpunosti razvijana na Nürburgringu, a odlikuje se vrhunskim zvukom i voznim karakteristikama dostojnima trkaće staze...
Novi i30 N najbrži je serijski kompaktni Hyundai u povijesti. Automobil je u potpunosti razvijen na Nürburgringu, a testiran je i na posljednjem izdanju utrke 24 sata Nürburgringa. U odnosu na standardni i30, automobil donosi potpuno novu prednju osovinu, upravljački mehanizam, elektroničku blokadu diferencijala i elektronički nadziran ovjes.

Kako tvrdi Hyundai automobil je na trkaćoj stazi jedan od najboljih auta u klasi, no to ćemo moći provjeriti tek na jesen kada će se održati prve probne vožnje. U ponudi su dvije izvedbe, osnovna ima 2-litreni motor s 250 KS, dok snažnija iz istog obujma razvija 275 KS i 353 Nm okretnog momenta. To je dovoljno za maksimalnu brzinu od 250 km/h te ubrzanje do 100 km/h za samo 6,1 sekundu.

Mjenjač je ručni sa šest brzina, no auto ima i Launch Control funkciju, a vozač može birati između pet načina vožnje, od ekološkog do personaliziranog sportskog. Posebno oduševljava sirovim sportskim zvukom i "pucanjem" iz ispuha što je rijetkost među konkurencijom. Automobil u Hrvatsku stiže u studenom, kada će biti i prve testne vožnje.

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.