Početna Auto 117 pregleda

Hyundai sa središnjim položajem motora i 350 “konja”?

Hyundai Theta III
Vidi galeriju 1/6
Hyundai sa središnjim položajem motora i 350 “konja”? Hyundai sa središnjim položajem motora i 350 “konja”? Hyundai sa središnjim položajem motora i 350 “konja”? Hyundai sa središnjim položajem motora i 350 “konja”? Hyundai sa središnjim položajem motora i 350 “konja”? Hyundai sa središnjim položajem motora i 350 “konja”?

Korejski proizvođač razvija novi motor Theta III, koji će producirati i do 350 KS, ovisno o modelu u koji će biti ugrađen.

Nakon što je oduševio svojim programom N Performance i performansama koje iz njega proizlaze, Hyundai ne kani stati na tome. Prema najnovijim informacijama, taj korejski proizvođač razvija motor Theta III koji će razvijati oko 350 "konja", ovisno o modelu u koji će biti ugrađen . Prva primjena ovoga motora bit će u Genesisu G80, pa će u toj varijanti razvijati 300 KS, a u prodaji bi trebao biti sljedeće godine.

Hyundai Theta III | Author: Motor1.com foto: Motor1.com

Ovaj motor mogao bi se naći i u bolidu s kodnim imenom RM16N, konceptu na bazi Velostera, koji smo već nekoliko puta imali prilike vidjeti na Nürburgringu, ili barem u nekoj sličnoj verziji tog automobila. Obujam novoga motora Theta III bit će povećan s 2,0 na 2,4 litre pa sve do 2,5 litara u modelu G80. Za koncepciju središnjega pozicioniranja motora u automobilu predviđen je obujam 2,3 litre i ugradnja većega turbosustava, za veću snagu.

Hyundai Theta III | Author: Motor1.com foto: Motor1.com

Obje verzije motora, turbo i atmosferska, trenutačno su u fazi testiranja, u kombinaciji s prednjim, stražnjim i pogonom na sve kotače. Nakon modela i30N i Velostera N, šef Hyundaijeva odjela N Performance Albert Biermann rekao je kako je još najmanje jedan takav papreni model u dolasku. Toplo se nadamo kako je riječ o modelu RN te da će stići uskoro.

Hyundai Theta III | Author: Motor1.com foto: Motor1.com Hyundai Theta III | Author: Motor1.com foto: Motor1.com

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.