Početna Auto 168 pregleda

Ipak dolazi izvrsni kapučino za ljubitelje malih roadstera

SUZUKI CAPPUCCINO
Vidi galeriju 1/2
Ipak dolazi izvrsni kapučino za ljubitelje malih roadstera Ipak dolazi izvrsni kapučino za ljubitelje malih roadstera

Suzuki razmatra mogućnost povratka modela Cappuccino u obliku kupea i roadstera koristeći staru Kei platformu s motorom sprijeda i stražnjim pogonom, ali ne prije kraja 2016. godine

Suzuki je svjetski poznati proizvođač automobila, koji se u pravilu ‘specijalizirao’ za automobile malih i manjih dimenzija. Vrlo vjerojatno jedan od poteza za učvršćenje pozicija na svjetskom tržištu je i vijest kako vodstvo Suzukija ozbiljno razmatra mogućnost povratka modela Cappuccino koji je bio izuzetno popularan početkom 90-tih godina prošlog stoljeća. Suzuki Cappuccino proizvodio se od 1991. do 1997. godine, a radilo se o malom simpatičnom roadsteru dugačkom 3,295 metara i s međuosovinskim razmakom 2,06 metara. Uz tadašnje male dopadljive dimenzije danas bi se odlično uklopio i motorom malog obujma. Najme pokretao ga je jako mali trocilindarski turbo benzinski motor obujma 657 ccm (DOHC) sa 12 ventila i intercoolerom najveće snage 64 KS pri 6.500 o/min. Bio je težak samo 725 kg, a vjerovali ili ne imao je raspored masa 50:50 između prednje i stražnje osovine.

SUZUKI CAPPUCCINO | Author: Suzuki foto: Suzuki

Tome je pridonio smještaj motora sprijeda i pogon na stražnje kotače. Mali roadster imao je disk kočnice na sva četiri kotača. Sagledavši ove performanse i karakteristike, mogli bismo reći kako Suzuki ne bi trebao imati dvojbe, ponovno ponuditi novu verziju modela Cappuccino, jer smo uvjereni kako bi i samo stavljanje na tržište ‘starog’ modela Cappuccinoa, uz male zahvate na dizajnu karoserije, bio garantirani uspjeh. Najme, proizvodnja prvog modela Suzuki Cappuccino pomalo je naprasno prekinuta umjetnim putem, jer 1995. godine Europa uvodi znatno strože zakone o emisiji štetnih plinova, koje tadašnji motori nisu mogli ispuniti, pa je Suzuki u tom trenutku procijenio kako mu se ne isplati razvijati nove male motore za novu homologaciju, tako da se proizvodnja Cappuccinoa gasi na globalnoj razini 1995. godine, dok se u Japanu još prodavao do 1997. godine. No, i dalje smo uvjerenja kako  novi Cappuccino može koristiti dobru staru Kei platformu s motorom smještenim sprijeda i sa stražnjim pogonom te bi s malim estetskim zahavatima na karoseriji i novim čistim malim motroima imao odličnu priliku za savršeni ‘come back’. Neslužbeno to bi se i moglo desiti, i to u obliku kupea i roadstera, ali ne prije kraja 2016. godine. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.