Jasno je da u pogledu vanjskog dizajna ovaj impresivni auto nije trebao neke velike promjene pa se Range Rover koncentrirao više na unutrašnjost i tehničke detalje
Jedan od najpopularnijih Range Rovera, model Velar već je duže od pet godina na tržištu i sada je konačno stiglo vrijeme za prvi veliki redizajn. Jasno je da u pogledu vanjskog dizajna ovaj impresivni auto nije trebao neke velike promjene pa se Range Rover koncentrirao više na unutrašnjost i tehničke detalje.
Osim par detalja, vanjski izgled Range Rover Velara nije se puno promijenio. Nova Pixel LED prednja svjetla izgledaju malo drugačije, tu je i redizajnirana rešetka maske. Također, prednji i stražnji prag su malo prilagođeni. Straga su nova svjetla,a u ponudu boja karoserije su dodane još dvije - "Varesine Blue" i "Zadar Grey". Da, nije greška u tipkanju, boja se zove Zadar siva, no ne znamo je li ime inspirirano našim gradom ili su stručnjaci u Range Roveru do njega došli jednostavno slažući slova u riječ koja im se na kraju svidjela.
Malo veće promjene vidljive su u unutrašnjosti. Velar je dobio novi 11,4-inčni zakrivljeni središnji infotainment zaslon osjetljiv na dodir. Položaj zaslona na kontrolnoj ploči nije odabran slučajno, navodi proizvođač. Zbog njega se umanjuju refleksije i smetnje tijekom vožnje. No mnogo važnije je da više nema klasičnih tipki na središnjoj konzoli. Ostaje pitanje kako će se kupcima svidjeti taj "novi minimalizam", no proizvođač obećava da se većini funkcija može pristupiti u najviše dva koraka.
Novost su i sjedala s novim dizajnom i novim "održivim" presvlakama bez kože. One su izrađene od materijala koji, prema Land Roveru, jamče istu kvalitetu kao i prava koža. Postoje četiri nove varijante boja koje možete izabrati za unutrašnjost Velara: "Cloud", "Caraway", "Raven Blue" i "Deep Garnet". Novost je i Active Road Noise Cancellation sustav (doplata), koji "poništava" vanjsku buku korištenjem 17 zvučnika Meridian 3D surround zvučnog sustava.
Kad su pogoni u pitanju, Velar ne donosi gotovo nikakve novosti. Jedino je Velar P400e s plug-in hibridnim pogonom dobio nadogradnju u vidu veće baterije, koja sada ima kapacitet od 19,2 kW i povećava električni doseg s 53 na 64 kilometra prema WLTP ciklusu. U ponudi su i dalje benzinski motori P250, P340 i P400 te dizelski D200 i D300 motori. Njihove oznake odgovaraju broju konjskih snaga koje razvijaju. Svi motori dolaze u kombinaciji s 8-stupanjskim automatikom i pogonom na sve kotače. Cijene za Hrvatsko tržište još nisu objavljene a u Njemačkoj Velar košta od 69.600 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.