Početna Auto 193 pregleda

Još jači, ali i štedljiviji

RENAULT CAPTUR OUTDOOR ENERGY DCI110
Vidi galeriju 1/13
Još jači, ali i štedljiviji Još jači, ali i štedljiviji Još jači, ali i štedljiviji Još jači, ali i štedljiviji Još jači, ali i štedljiviji Još jači, ali i štedljiviji Još jači, ali i štedljiviji Još jači, ali i štedljiviji Još jači, ali i štedljiviji Još jači, ali i štedljiviji Još jači, ali i štedljiviji Još jači, ali i štedljiviji Još jači, ali i štedljiviji

Captur je dobio snažniji dizelski motor sa 110 KS, uparen sa šestostupanjskim mjenjačem, što ga čini primjerenijim i za dalja putovanja. Dodatan je to poguranac Capturu koji i nadalje privlači izgledom

Najveća novost u ponudi Renaultova malenoga SUV-a Captur, napravljenoga na bazi Clija IV, snažniji je dizelski motor. I nadalje je riječ o sjajnome 1.5 dCi turbodizelskome motoru s četiri cilindra, ali s čak 20 KS više. Sada je osim izvedbe s 90 KS dostupna i ona sa "ozbiljnijih" 110 KS.

RENAULT CAPTUR OUTDOOR ENERGY DCI110 | Author: Zoran Majcan, Marko Prpić/PIXSELL foto: Zoran Majcan, Marko Prpić/PIXSELL

Više snage itekako se osjeti, Captur je sada živahniji, brži i još primjereniji dugim putovanjima autocestama. Ne samo zbog više snage, nego i zbog toga što ima šestostupanjski mjenjač. Tako je postao pravi gutač kilometara, sposoban za duga putovanja.

RENAULT CAPTUR OUTDOOR ENERGY DCI110 | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Zasigurno će mu taj snažniji motor omogućiti poguranac u prodaji, gdje je konkurencija sve veća. Ne samo vanjska, nego i unutar alijanse. Veća brzina, bolje ubrzanje i veći okretni moment ne znače i veću potrošnju. Štoviše, po tvorničkim podacima i tako snažan troši poneki decilitar manje nego izvedba s 90 KS čiji je prosjek 3,8 litara. Izvedba sa 110 KS troši samo 3,7., ali u stvarnosti, na testu u svim režimima vožnje - 4,8 litara. A to je sjajan rezultat.

RENAULT CAPTUR OUTDOOR ENERGY DCI110 | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Odlična međuubrzanja, linearno razvijanje snage i laka pretjecanja baš su ono u čemu je do sada kaskala izvedba s 90 KS. Jači motor odlično je sjeo Capturu čija je masa 1200 kilograma. S njegovim performansama malo se lošije nosi ovjes. Pogon je dakako samo sprijeda, a podnica odignuta 20 centimetara od tla osigurava mu i pokoji izlet na makadamski put.

RENAULT CAPTUR OUTDOOR ENERGY DCI110 | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

U unutrašnjosti nema značajnih izmjena, ali svježinu unose brojne mogućnosti odabira boja i oprema. Da je Captur iznenađujuće prostran stara je stvar, udobnosti se malo što zamjeriti, a praktičnim ga čine brojni pretinci te standardni zaslon osjetljiv na dodir. Captur krcat opremom i s najsnažnijim dizelskim motorom stoji 164.923 kune. Nije malo, ali u rangu s jednako motoriziranom i opremljenom konkurencijom.

Ocjena 8
+ dobro Niska potrošnja, mjenjač sa šest stupnjeva, oprema
- loše Nestabilnost pri višim brzinama
Tehničke karakteristike
Renault Captur Outdoor Energy dCi 110
motor 4 cilindra, turbodizelski
obujam 1461 ccm
snaga 81 kW/110 KS pri 4000/min
moment 260 Nm pri 1750/min
mjenjač ručni, 6 stupnjeva
maks.brzina 175 km/h
0-100 km/h 11,3 s
potrošnja 4,0/3,6/3,7 l/100 km
test 4,8 l/100 km
emisija CO2 98 g/km
dimenzije 4120/1780/1570 mm
prtljažnik 377 l
masa 1190 kg
jamstvo 3 godine
cijena 164.923 kn

CIJENA OSNOVNI MODEL: 139.400 kuna

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.