Captur je dobio snažniji dizelski motor sa 110 KS, uparen sa šestostupanjskim mjenjačem, što ga čini primjerenijim i za dalja putovanja. Dodatan je to poguranac Capturu koji i nadalje privlači izgledom
Najveća novost u ponudi Renaultova malenoga SUV-a Captur, napravljenoga na bazi Clija IV, snažniji je dizelski motor. I nadalje je riječ o sjajnome 1.5 dCi turbodizelskome motoru s četiri cilindra, ali s čak 20 KS više. Sada je osim izvedbe s 90 KS dostupna i ona sa "ozbiljnijih" 110 KS.
Više snage itekako se osjeti, Captur je sada živahniji, brži i još primjereniji dugim putovanjima autocestama. Ne samo zbog više snage, nego i zbog toga što ima šestostupanjski mjenjač. Tako je postao pravi gutač kilometara, sposoban za duga putovanja.
Zasigurno će mu taj snažniji motor omogućiti poguranac u prodaji, gdje je konkurencija sve veća. Ne samo vanjska, nego i unutar alijanse. Veća brzina, bolje ubrzanje i veći okretni moment ne znače i veću potrošnju. Štoviše, po tvorničkim podacima i tako snažan troši poneki decilitar manje nego izvedba s 90 KS čiji je prosjek 3,8 litara. Izvedba sa 110 KS troši samo 3,7., ali u stvarnosti, na testu u svim režimima vožnje - 4,8 litara. A to je sjajan rezultat.
Odlična međuubrzanja, linearno razvijanje snage i laka pretjecanja baš su ono u čemu je do sada kaskala izvedba s 90 KS. Jači motor odlično je sjeo Capturu čija je masa 1200 kilograma. S njegovim performansama malo se lošije nosi ovjes. Pogon je dakako samo sprijeda, a podnica odignuta 20 centimetara od tla osigurava mu i pokoji izlet na makadamski put.
U unutrašnjosti nema značajnih izmjena, ali svježinu unose brojne mogućnosti odabira boja i oprema. Da je Captur iznenađujuće prostran stara je stvar, udobnosti se malo što zamjeriti, a praktičnim ga čine brojni pretinci te standardni zaslon osjetljiv na dodir. Captur krcat opremom i s najsnažnijim dizelskim motorom stoji 164.923 kune. Nije malo, ali u rangu s jednako motoriziranom i opremljenom konkurencijom.
Tehničke karakteristike | |
Renault Captur Outdoor Energy dCi 110 | |
motor | 4 cilindra, turbodizelski |
obujam | 1461 ccm |
snaga | 81 kW/110 KS pri 4000/min |
moment | 260 Nm pri 1750/min |
mjenjač | ručni, 6 stupnjeva |
maks.brzina | 175 km/h |
0-100 km/h | 11,3 s |
potrošnja | 4,0/3,6/3,7 l/100 km |
test | 4,8 l/100 km |
emisija CO2 | 98 g/km |
dimenzije | 4120/1780/1570 mm |
prtljažnik | 377 l |
masa | 1190 kg |
jamstvo | 3 godine |
cijena | 164.923 kn |
CIJENA OSNOVNI MODEL: 139.400 kuna
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.