Prvo 3008 pa 508, a sada i 208! Peugeot je opet napravio automobil koji se uvelike razlikuje od konkurenata, a izgleda odlično.
S dizajnerskim detaljima preuzetima s modela 508 i 3008 i bogatom opremom GT Line novi 208 će zasigurno privlačiti poglede u izdanju kakvo je na ovim fotografijama. Ipak, treba pričekati i vidjeti hoće li i osnovne verzije ovog automobila, kakve će kupci u Hrvatskoj uglavnom kupovati, izgledati približno ovako spektakularno.
Iako će taj automobil službeno biti predstavljen tek idućega tjedna u Ženevi, već je objavljeno mnogo detalja o novomu 208. Nastao je na novoj platformi, lakši je 30 kilograma, poboljšane su aerodinamika, vozne značajke, udobnost i zvučna izolacija, a dolazi sa sustavima za pomoć u vožnji koji su dosada bili uobičajeni samo za automobile iz viših klasa. Karakteristični i-Cockpit je unaprijeđen novom pločom s instrumentima,u 3D tehnologiji (dodatna oprema), a centralni zaslon nudi se u veličinama 5, 7 i 10 inča.
Četverocilindričnih benzinskih motora zasada neće biti, svi agregati imaju tri cilindra i obujam 1,2 litre. Riječ je o dobro poznatim agregatima PureTech sa 75 KS (bez turba) te 110 i 130 KS. Nudit će se i automatski mjenjač s čak osam brzina. Iako dizelski motori u ovoj klasi više gotovo ne igraju neku važniju ulogu, Peugeot će ponuditi i 1,5 litreni agregat BlueHDi sa 100 KS.
Najzanimljivija novost u ponudi bit će električni model e-208 koji će se početi prodavati odmah kad i benzinske verzije. Imat će motor sa 136 KS koji će mu omogućavati sportske performanse. Ubrzanje do 100 km/h će trajati samo 8,1 sekundu. Za pohvalu je i doseg. Peugeot najavljuje 340 km zahvaljujući bateriji s kapacitetom 50 kWh.
Novi 208 će na hrvatsko tržište doći krajem godine, a cijena se još ne zna.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.