Početna Auto 85 pregleda

Kako funkcionira sigurnosni sustav Toyota Safety Sense

TOYOTA AURIS I AVENSIS
Vidi galeriju 1/7
Kako funkcionira sigurnosni sustav Toyota Safety Sense Kako funkcionira sigurnosni sustav Toyota Safety Sense Kako funkcionira sigurnosni sustav Toyota Safety Sense Kako funkcionira sigurnosni sustav Toyota Safety Sense Kako funkcionira sigurnosni sustav Toyota Safety Sense Kako funkcionira sigurnosni sustav Toyota Safety Sense Kako funkcionira sigurnosni sustav Toyota Safety Sense

Toyota je u Hrvatskoj predstavila nove modele Auris i Avensis, a na poligonu sigurne vožnje isprobali smo kako u praksi funkcionira sigurnosni sustav Toyota Safety Sense

Toyota Croatia predstavila je nove verzije Aurisa i Avensisa, te je iskoristila priliku u praksi demonstrirati rad svog sigurnosnog sustava Toyota Safety Sense. Dapače, okupljeni hrvatski novinari koji pišu o automobilima imali su prilju io sami sjesti i provjeriti mogućnosti novog Aurisa i Avensisa, te na prigodnom poligonu isprobati u praksi za volanom kako funkcionira već spomenuti sigurnosni sustav Toyota Safety Sense u realnim uvjetima.

TOYOTA AURIS I AVENSIS | Author: Davor Kindy foto: Davor Kindy

Bila je to večer koja se u razlikovala od klasične uobičajene prezentacije automobila, te je protekla u znaku dobrog raspoloženja i vatrene atmosfere, za što su se pobrinuli članovi plesne skupine Funkadelik, izvevši kroz svoj performans svaki od Toyota Safety Sense sustava. Time su i brojni gosti te predstavnici medija imali priliku premijerno u Hrvatskoj isprobati mogućnosti naprednih sustava aktivne sigurnosti, a ujedno se detaljno upoznati s novim modelima Aurisa i Avensisa.

TOYOTA AURIS I AVENSIS | Author: Davor Kindy foto: Davor Kindy

Zato je i cijeli događaj organiziran na ORYX Centru za sigurnu vožnju koji spada u najnaprednijim poligonom u ovom dijelu Europe, gdje su svi okupljeni za upravljačem novog Avensisa mogli testirati mogućnosti Sustava automatskog kočenja kod opasnosti od sudara (Pre-Collision System), koji mono-kamerom i laser-senzorom tzv. LiDarom detektira objekte ispred vozila, zvučnim signalom alarmira vozača te – ukoliko vozač ne uspije pravodobno zakočiti – pokreće potpuno samostalno kočenje sprječavajući ili umanjujući udar u vozilo ispred (ovisno o brzini kojom se vozilo kreće u trenutku aktiviranja sustava).

TOYOTA AURIS I AVENSIS | Author: Davor Kindy foto: Davor Kindy

Na cestama u okolici centra za sigurnu vožnju isprobali smo nove modele Aurisa i Avensisa te u praksi se uvjerili kakve su mogućnosti ostalih naprednih sustava aktivne sigurnosti iz Toyota Safety Sense paketa, koji uključuju Sustav prepoznavanja prometnih znakova (Road Sign Assist), Sustav upozorenja prilikom napuštanja prometne trake (Lane Departure Alert) i Sustav automatskog prebacivanja dugih i kratkih svjetala (Automatic High Beam). Novi paket sigurnosnih sustava prvo je dostupan na novim modelima Auris i Avensis, kao i na manjim modelima AYGO i Yaris. Ovisno o modelu, Toyota Safety Sense nudit će se kao dio serijske opreme, ili kao opcija po vrlo pristupačnim cijenama.

TOYOTA AURIS I AVENSIS | Author: Davor Kindy foto: Davor Kindy

Novi Auris nudi paletu dizelskih i benzinskih motora te hibridni pogon. Potpuno novi 1,2-litreni turbo motor s izravnim ubrizgavanjem goriva pridružuje se ponudi dosadašnjih benzinskih motora. S druge strane, 2,0-litreni turbo dizel je zamijenjen novim 1,6-litrenim D-4D motorom, dok je provjereni 1,4-itreni D-4D turbo dizel unaprijeđen, nudeći najbolju u klasi CO2 emisiju, u kategoriji do 90 KS. Svaki motor u ponudi sada zadovoljava EURO 6 normu.

TOYOTA AURIS I AVENSIS | Author: Davor Kindy foto: Davor Kindy

Novi Avensis novim motorima te inovativnom tehnologijom, dizajniran je kako bi bio prestižan, siguran i udoban na svakom putovanju. Ponuda od pet motora donosi izbor između dva dizelska, a oba su potpuno nova: 1,6-litreni D-4D sa 112 KS koji stiže i u novom Aurisu, te emitira 11 g/km manje CO2 od većeg 2,0-litrenog dizelaša kojeg zamjenjuje – ukupno 108 g/km. S druge strane, premijerno se pojavljuje u Toyotinoj ponudi i novi 2,0-litreni D-4D motor sa 143 KS, koji zamjenjuje dosadašnji 2,2-litreni dizelski motor uz 24 g/km manje CO2, ukupno 119 g/km.

TOYOTA AURIS I AVENSIS | Author: Davor Kindy foto: Davor Kindy

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.