Vjerovali ili ne, najdugovječniji sportski automobil na svijetu svoj je naziv dobio na sasvim bizaran način, a u to su bili uključeni Francuzi
Njemačka sportska ikona zapravo se 'rodila' s drugim nazivom. Teško je danas zamisliti da se Porsche 911 zove ikako drugačije no istina se skriva u dalekoj 1964. godini, na autosalonu u Parizu.
Tvrtka Porsche ondje je predstavila svoj novi uradak, sportski automobila nazvan Porsche 901. Nasljednika 356-ice pokretao je boxer motor sa 128 'konja', a broj '901' zapravo je dobio po internome broju projekta. Vjerovali ili ne, tada je u priču stupio Peugeot.
Poslao je pritužbu na Porscheovu adresu u vezi s nazivom 901, tvrdeći kako je Peugeot zakupio prava na sve troznamenkaste nazive automobila s brojem '0' u srednjoj znamenki. Tako su ljudi iz Porschea bili primorani promijeniti naziv svog sportskog auta, ili riskirati tužbu. Zahvaljujući ovoj bizarnoj situaciji danas imamo legendarni 911, jer su Nijemci umjesto nule dodali jedinicu kao srednju znamenku.
Na kraju, ipak su proizvedena 82 primjerka Porschea s oznakom 901, koji su većinom završili u Porscheovim skladištima ili u garažama kolekcionara.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.