Bugatti je kroz svoju povijest stekao status elitne marke, upravo zbog svojega luksuza i limitiranih serija automobila, pa tako kupovina ovog automobila nije nimalo klasična
Molsheim Experience je događaj koji Bugatti ekskluzivno organizira za svoje potencijalne kupce. Pruža vam se prilika da na jedan dan posjetite Bugattijevo glavno sjedište u Francuskoj te isprobate cijeli niz njegovih vozila. Kako bi vam se uopće ukazala prilika da budete pozvani treba dokazati da ste potencijalni kupac ili vlasnik barem jednoga Bugattija.
Nakon obilaska poznatoga dvorca Saint Jean, kreće se na probnu vožnju Bugattija koji je trenutačno u ponudi pa se vraćate u sjedište kako biste kreirali automobil po vlastitoj mjeri. Osim boje, naprimjer Chirona, možete birati jednu od 16 vrsti kožnih obloga unutrašnjosti. Cijeli automobil je napravljen tako da nema ni komadić plastike, pa su čak i otvori ventilacije napravljeni iz posebne legure titanija i magnezija.
Poonuđeni su zasad samo Chiron i Chiron Sport, koji koštaju više od 3 milijuna eura, a moguće ih je napraviti još samo 200 kako bi se upotpunila serija. Direktorica komunikacija otkriva kako je od već prodanih 300 komada, čak polovina kupljena na neviđeno.
Potencijalni kupci naknadno obilaze i jedinu modernu zgradu u okrugu, koja je nazvana Atelier. Upravo tu ručno se sastavlja svaki model, precizno prema narudžbi kupca.
Direktorica komunikacija tvrdi da svaki kupac koji je ozbiljno razmišljao o kupovini automobila, na kraju dana rezervira barem jedan. Takvi kupci često odluče kupiti dva automobila odjednom, od kojih bi jedan bio za kolekciju, a drugi za vožnju. Prosječan kupac Bugattija posjeduje kolekciju s 42 automobila i barem jednim privatnim avionom.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.