Za razliku od električnog EV4, koji dijeli slične proporcije, K4 je namijenjen onima koji još ne žele u potpunosti prijeći na struju. Sada je potvrđeno da stiže u Europu
Kia je službeno potvrdila ono što se već dugo šuškalo, Ceed odlazi u povijest, a njegovo mjesto zauzima potpuno novi K4. Model koji je već u travnju predstavljen drugim svjetskim tržištima, a sada dolazi i u Europu, gdje će preuzeti ulogu kompaktnog predstavnika marke. To znači kraj za jednog od najprodavanijih modela Kije.
Ceed se još uvijek solidno prodaje, no njegova pomalo konzervativna koncepcija sve je teže pratila agresivniji imidž brenda. K4 se zato nameće kao hrabro oblikovan nasljednik. Dužine 444 cm i širine 185 cm, novitet je osjetno veći od Ceeda (432 cm), s niskom linijom krova, uspravnim stražnjim krajem i velikim svjetlosnim potpisom u stilu takozvane Kijine "Opposites Design" filozofije. Prepoznatljiva "star map" rasvjeta, već viđena na drugim novim Kijama, ističe vizualni identitet.
Za razliku od električnog EV4, koji dijeli slične proporcije, K4 je namijenjen onima koji još ne žele u potpunosti prijeći na struju. Start prodaje predviđen je za proljeće iduće godine. U Europi će se K4 nuditi s četiri pogonske varijante. Osnovu čini 1,0-litreni turbobenzinac sa 115 KS i ručnim mjenjačem, koji je dostupan i kao blagi hibrid s 48-voltnom tehnologijom i automatskim mjenjačem s dvostrukom spojkom i sedam brzina (DCT7). Uz to, na raspolaganju su dvije izvedbe 1,6-litrenog T-GDI motora sa 150 KS i 180 KS, obje serijski uparene s DCT7 mjenjačem. Krajem godine ponudu će upotpuniti i klasični hibrid.
Unutrašnjost je u potpunosti prilagođena modernim očekivanjima, s digitalnim instrumentima od 12,3 inča, velikim infotainment zaslonom iste veličine i odvojenim malim dodirnim zaslonom za klima-uređaj, rješenjem preuzetim s većih modela poput EV3. Tu je i glasovni asistent temeljen na umjetnoj inteligenciji.
No, usprkos digitalizaciji, ostala je i pomalo old school ručica automatskog mjenjača. Prostranost kabine, posebno na stražnjim sjedalima, Kia naglašava kao važan adut, dok je prtljažnik od 438 litara malo veći u usporedbi s Ceedom koji je nudio 395 litara. No s druge strane, verzije s blagim hibridnim pogonom nude samo 328 litara što je osjetno manje od prethodnika. Dobra vijest je da će, baš kao i dosad, K4 imati i karavansku izvedbu koja će ponuditi više prostora.
Kia zasad ne otkriva cijene ni detaljne specifikacije, ali one će biti objavljene kako se neposredno pred lansiranje na tržište u proljeće.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.