Početna Auto 244 pregleda

KIA Picanto: Svime je po uzoru na braću, ali ne i veličinom

1
Vidi galeriju 1/7
KIA Picanto: Svime je po uzoru na braću, ali ne i veličinom KIA Picanto: Svime je po uzoru na braću, ali ne i veličinom KIA Picanto: Svime je po uzoru na braću, ali ne i veličinom KIA Picanto: Svime je po uzoru na braću, ali ne i veličinom KIA Picanto: Svime je po uzoru na braću, ali ne i veličinom KIA Picanto: Svime je po uzoru na braću, ali ne i veličinom KIA Picanto: Svime je po uzoru na braću, ali ne i veličinom

I najmanji model u Kijinoj ponudi, nova generacija Picanta, doživio je transformaciju u smislu kvalitetnih voznih odlika, pa se slobodno može tvrditi kako je riječ o jednom od boljih auta u klasi

1 | Author: Zeljko Lukunic/PIXSELL foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL

Izuzev malim dimenzijama, svime se ostalim može hvaliti kao ozbiljan auto. Jedini je problem što cijenom ulazi u klasu veće Kije Rio, pa će ga vjerojatno kupovati oni kojima je potreban isključivo mali auto. Upravo su uske gradske ulice najprimjerenije Picantu, što zbog dobre preglednosti, što zbog lakog upravljača i dobrih manevarskih mogućnosti.

1 | Author: Zeljko Lukunic/PIXSELL foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL

Može se Picantom i na dulji put, no autoceste baš nisu teren koji mu odgovara, kako zbog povećane buke motora i vjetra tako i zbog nešto kraćih stupnjeva prijenosa. No, upravo to mu daje prednost u gradu jer unatoč 67 KS i skromnom ubrzanju do 100 km/h, koje traje 14,3 sekunde, može pratiti ritam gradskoga prometa. Trocilindrični motor lako se vrti u visoke okretaje, a skromniji okretni moment 96 Nm dostupan je za 3500 okretaja. Na testu je Picanto trošio 5,8 litara, solidno s obzirom na kratke relacije, uključen klimatizacijski uređaj i ne pretjeranu brigu o potrošnji. Ona se može spustiti i ispod pet litara, no za to treba strpljenja i usredotočenosti samo na sebe i svoj tempo.

1 | Author: Zeljko Lukunic/PIXSELL foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL

Mjenjaču s pet stupnjeva također se nema što prigovoriti, pa ni ovjesu ni upravljačkome sustavu općenito, jer su zaslužni za dobre vozne značajke. Zasad je motor 1.0 MPI s tri cilindra jedini dostupan u Picantu, a onima željnim više snage uskoro će na raspolaganju biti i snažniji benzinci, 1,2 s četiri cilindra i 84 KS, te 1.0 T-GDI turbobenzinac sa 100 KS, koji će najmanju KIA-u pretvoriti u pravu jurilicu. Aluminijske felge i gume s manjim profilom jedine uzimaju danak u udobnosti, pa je opcija s jedan col manjim kotačima i gumama s većim profilom bolji izbor za loše dionice naših cesta.

1 | Author: Zeljko Lukunic/PIXSELL foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL

Testirani je model opremljen najbogatijim paketom Luxury, koji bi popisom opreme mogao posramiti i mnoge aute iz više klase. Posebno je dojmljiv veliki digitalni zaslon s navigacijom i bogatim menijem. No, trenutačno je najbolja kupnja jednako “motorizirani” i solidno opremljeni model s paketom EX Fun, po akcijskoj cijeni 82.990 kuna.

1 | Author: Zeljko Lukunic/PIXSELL foto: Zeljko Lukunic/PIXSELL

Konkurencija mu je opaka, počevši od bratskoga Hyundaija i10, s kojim dijeli većinu tehničkih sklopova, pa i motora, preko Twinga do lidera u klasi Volkswagen Up-a i šminkerskoga Citroëna C1.
No KIA će kao i uvijek imati svoj krug kupaca koji cijene male troškove održavanja i kojima sedmogodišnje jamstvo ulijeva povjerenje za duljega korištenja automobila. Na kraju krajeva, Picanto i izgleda atraktivno, po uzoru na veće modele.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.