Početna Auto 6645 pregleda

Zaboravljeni konceptni VW iz '80-ih trošio je samo 4,2 litre

VW Auto 2000
FOTO: Volkswagen

Iako nije bio osobito atraktivan ni lijep, model Auto 2000 je težio samo 780 kilograma i stoga trošio izuzetno malo goriva. S jednom napunjenim 'tankom' mogao je prijeći 1400 kilometara. Ipak, nikada nije dočekao serijsku proizvodnju...

Volkswagen Auto 2000 | Author: Motor1.com foto: Motor1.com

Prije gotovo 40 godina, na salonu automobila u Frankfurtu, Volkswagen je predstavio koncept koji je tada bio spoj svega najboljeg ove njemačke marke. Riječ je o Autu 2000,   financiralo ga je njemačko ministarstvo razvoja i tehnologije. Cilj je bio stvoriti najštedljiviji automobil na svijetu.

Volkswagen Auto 2000 | Author: Motor1.com foto: Motor1.com

Zaboravljeni koncept bio je uzor mnogim kasnijim Volkswagenovim modelima, a dijeli izgled prednjega dijela s trećom generacijom Passata, zadnjega dijela sa sportskim Sciroccom, a aerodinamični oblik karoserije je nposlije bio uzor mnogim proizvođačima.

TUNING Honda Neo Classic Racer: Koncept koji mora biti proizveden!

Podvozje dijeli s Golfom, a pokreće ga u onome razdoblju revolucionarni 1,2-litreni trocilindrični dizelaš koji je razvijao 53 konjske snage i 98 Nm okretnoga momenta. Iako je to prilično mala snaga, Auto 2000 je težio samo 780 kilograma pa je trošio samo 4,2 litre na 100 kilometara te je jednim punjenjem 'tanka' mogao prijeći 1400 km. 

Volkswagen Auto 2000 | Author: Motor1.com foto: Motor1.com

Ovakav poseban koncept treba pratiti i kvalitetna unutrašnjost pa su se mogli pronaći dijelovi iz prve generacije Golfa GTI te su skoro svi pokazivači na instrument-ploči bili digitalizirani. Ipak, blistavu budućnost nije doživio, jer je cijeli projekt otpisan prije početka serijske proizvodnje.

Volkswagen Auto 2000 | Author: Motor1.com foto: Motor1.com

  • bruh

    sve mi malo vuče na yugo floridu neznam ko je tu zastario

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.