Do sada je GTS bio samo malo agresivnija izvedba Carrere S, no sada dobiva poptuno novu tehnologiju. Uz GTS, malo manje spektakularne promjene je dobila i standardna, osnovna 911 Carrera.
Porsche 911 je možda najpoznatiji sportski automobil u povijesti, a Porsche sada otvara novo poglavlje za njega. Porsche je redizajnirao 911, no najzanimljivija vijest koja dolazi uz redizajn je prvi hibridni pogon u jednoj 911-ici.
Hibridna verzija nosi naziv 911 Carrera GTS. Do sada je GTS bio samo malo agresivnija izvedba Carrere S, no sada dobiva potpuno novu tehnologiju. Uz GTS, malo manje spektakularne promjene je dobila i standardna, osnovna 911 Carrera
.
Inovacije u 911-ici nisu samo tehničke prirode, već su napravljene i male dizajnerske izmjene. To uključuje nove okomite lopatice u prednjim usisnicima zraka koje se mogu otvarati i zatvarati i tako poboljšavati aerodinamiku GTS-a. Koeficijent otpora zraka na GTS-u tako pada s 0,32 na 0,27, s opcijskim "Exclusive" naplatcima koji imaju karbonske lamele. Bez tih kotača on je još uvijek odličnih 0,285.
Ali to nije sve. Kao što je uobičajeno kod faceliftinga, prednja i stražnja svjetla također su modernizirana. U budućnosti će uvijek imati svjetlosnu grafiku s četiri točke na prednjoj strani, ne samo za dnevna svjetla, već i za glavna svjetla. Stražnja svjetla su postala malo tanja, a poklopac maska motora iznad njih je promijenjena. GTS je također doživio malo povećanje duljine. Zbog novog difuzora rastegnut je za jedanaest milimetara i dobio je četiri milimetra na visini. Standarda kombinacija kotača je 19" sprijeda i 20" straga, a 20" i 21" su opcija.
Kao što biste očekivali od modela 911 Carrera (slika iznad i slika ispod), straga je i dalje šestocilindrični boxer motor. Motor je malo modificiran i sada umjesto dosadašnjih 385 razvija 394 KS.
Mnogo zanimljivija je priča o pogonu GTS-a, zato što je to prvi model 911 koji ima hibridni pogon. Pogon Porsche naziva "performance hybridom" jer je tehnologija inspirirana automobilskim sportom te ne samo da povećava učinkovitost, već i optimizira performanse pa je novi GTS gotovo brz kao i Turbo.
Dva elektromotora podržavaju bokser motor, koji nije smanjen već je neočekivano povećan na 3,6 litara. U turbopunjaču se nalazi elektromotor, što omogućuje korištenje samo jednog punjača, umjesto dva na ranijem GTS-u. Istodobno, elektromotor u turbopunjaču preuzima kontrolu tlaka, može vraćati električnu energiju natrag u bateriju i stoga ne treba wastegate, koji obično usmjerava višak ispušnih plinova pored turbopunjača preko premosnice.
Između revidiranog osmerostupanjskog PDK mjenjača i bokser motora nalazi se još jedan električni motor zaslužen isključivo za pogon. Oba elektromotora napaja visokonaponska baterija od 1,9 kWh s 400 volti. Međutim, GTS ne može voziti isključivo električno jer električni motori služe samo kao podrška motoru s unutarnjim izgaranjem.
Sam benzinski motor razvija 485 KS, ali u kombinaciji s dva elektromotora snaga sustava iznosi 541 KS. Maksimalni okretni moment je 610 Nm. Iz mjesta do 100 km/h auto bi trebao ubrzati za samo tri sekunde, a maksimalna brzina je 312 km/h.
GTS je po prvi put dostupan s pogonom na stražnje kotače ili s pogonom na sve kotače. Ne treba zanemariti da Porsche zadržava masu praznog auta ispod 1.600 kilograma unatoč svoj dodatnoj tehnologiji. Da je prilično brz dokaza o je i na stazi Nordschleife gdje mu je trebalo 8,7 sekundi manje od starog GTS-a. Krug dug 20,8 kilometara prešao je za 7:16,93 minute.
Unutrašnjost je dosta promijenjena. Redizajnirani 911 više je digitaliziran. Zagriženim obožavateljima će nedostajati dvije stvari. Kao prvo, automobil se umjesto pomoću ključa sada pali tipkom, koja je doduše na tradicionalnoj lijevoj strani. Drugo, nema više analognih instrumenata, već njihovu ulogu preuzima zakrivljeni digitalni zaslon od 12,6 inča. U sredini ostaje 10,9-inčni infotainment, koji je optimiziran.
Još jedna novost je da osnovna verzija 911 sada dolazi kao dvosjed bez stražnjih sjedala, a oni koji žele dodatna stražnja sjedala moći će tu opciju odabrati bez nadoplate. Ovime Porsche odgovara na želje mnogih kupaca kojima skučena stražnja sjedala nisu potrebna.
Novi 911 na tržište dolazi krajem ljeta. Cijene za Hrvatsku se još ne znaju, a u Njemačkoj osnovna Carrera košta od 128.700 eura, dok za hibridni GTS valja izdvojiti od 170.600 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.