Auto ima Mark Levinson 3D surround sustav s čak 23 zvučnika i 48-inčni ultra-widescreen zaslon ta putnike straga
Mnogi ni ne znaju da Lexus proizvodi kombije, no model LM je predstavljen još prije pola godine. Sada je vjerojatno najluksuzniji i najprestižniji kombi (iako ga Lexus zove monovolumenom) stigao i na europsko tržište.
Automobil će se nuditi s četiri ili sedam sjedala. Verzija s četiri sjedala je posebno bogata opremom, a Lexus je naziva “vrhuncem luksuza”. Stražnja sjedala ovog modela inspirirana su onima iz zrakoplovnih kabina prve klase i dizajnirana su za smanjenje njihanja glave, poboljšanje držanja tijela i mogu se nagnuti u potpuno položeno stanje te poslužiti kao ležajevi.
Posebno zanimljivo, ova sjedala imaju funkciju automatskog naginjanja unatrag kako bi se spriječilo klizanje putnika prema naprijed kada vozilo koči. Sjedala imaju i funkcije grijanja i hlađenja te sedam programa za masažu. Verzije za sedam putnika imaju VIP sjedala u drugom redu i preklopna sjedala u trećem redu.
Lexus je u automobil ugradio još mnogo vrhunske opreme. Auto ima Mark Levinson 3D surround sustav s čak 23 zvučnika i 48-inčni ultra-widescreen zaslon ta putnike straga na verzijama s četiri sjedala. Tu je i aktivna kontrola buke, a da bi sve bilo što tiše tu su i kotači i gume za smanjenje buke te peteroslojna obloga stropa.
Model sa sedam sjedala ima nešto “manje luksuza": audio sustav ima 21 zvučnik, a zaslon za putnike straga ima “samo” 14 inča.
Lexus nije zaboravio niti na vozača i suvozača na prednjem sjedalu. Tu su 14-inčni infotainment zaslon, bežični punjač mobitela, dva USB-C priključka, ambijentalno osvjetljenje, digitalni retrovizor i 10-inčni head-up zaslon.
U Europi će se nuditi samo jedna pogonska opcija u modelu LM 350h s hibridnim sustavom i serijskim pogonom na sve kotače. Pogonski sustav razvija 250 KS i 329 Nm, a ubrzanje do 100 km/h traje 8,7 sekundi. Maksimalna brzina je ograničena na 190 km/h.
Kočnice LM-a također su impresivne. Lexus je ugradio sustav kontrole položaja pri kočenju koji kontrolira naginjanje i nagib vozila pri kočenju mijenjanjem raspodjele sile kočenja sprijeda i straga. Također ima kontrolu glatkog zaustavljanja koja smanjuje osjećaj ljuljanja kada se automobil zaustavi. Ovjes povećava udobnost putnika i ima frekvencijski osjetljive ventile koji modificiraju performanse amortizera na mikro-amplitudi i visokofrekventnim razinama.
Lexus još nije objavio detalje o cijenama za većinu tržišta, pa tako ni za naše. No auto neće biti nimalo jeftin kako je vidljivo po cijenama u Velikoj Britaniji. Početna cijena tamo iznosi nešto više od 100.000 eura, dok top model košta oko 130.000 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.