Početna Auto 1035 pregleda

Ljepšeg nema, a model 208 sve je bolji i bolji

PEUGEOT 208 ALLURE 1.6 BLUEHDI 100 S&S
Vidi galeriju 1/10
Ljepšeg nema, a model 208 sve je bolji i bolji Ljepšeg nema, a model 208 sve je bolji i bolji Ljepšeg nema, a model 208 sve je bolji i bolji Ljepšeg nema, a model 208 sve je bolji i bolji Ljepšeg nema, a model 208 sve je bolji i bolji Ljepšeg nema, a model 208 sve je bolji i bolji Ljepšeg nema, a model 208 sve je bolji i bolji Ljepšeg nema, a model 208 sve je bolji i bolji Ljepšeg nema, a model 208 sve je bolji i bolji Ljepšeg nema, a model 208 sve je bolji i bolji

I dizelski motori u redizajniranoj 208-ici doživjeli su promjene koje ih sada čine čišćima i štedljivijima, a uz atraktivan izgled i nove mogućnosti individualizacije, konkurencija strijepi

Unatoč trogodišnjem stažu na tržištu i zahvaljujući nedavnom redizajnu, Peugeot 208 još uvijek je jedan od najatraktivnijih automobila u klasi. Pravi je magnet za poglede, a zasluge tome imaju novi svjetlosni elementi u LED tehnici, novi naplatci, ali i nove mogućnosti individualizacije.

PEUGEOT 208 ALLURE 1.6 BLUEHDI 100 S&S | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Testni model bio je opremljen i Lime Yellow paketom s atraktivnim žutim detaljima na eksterijeru i u interijeru i posebnom teksturiranom bojom Ice Silver koja objedinjuje mat i metaliziranu tehniku u jednom. Sve to pun je pogodak kad je izgled u pitanju. Uostalom, detalji potvrđuju da su Francuzi pravi majstori dizajna.

No, osim izgleda, PeUgeot 208 krase i ostale kvalitete. Interijer je prostran, sprijeda se sjedi vrlo komotno, a sve po uzoru na broj veći 308.

Peugeotov i-Cockpit dizajn djeluje decentno i funkcionalno. Kvalitetni materijali i završna obrada daju dojam kompakta 

PEUGEOT 208 ALLURE 1.6 BLUEHDI 100 S&S | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Maleni upravljač, instrumenti postavljeni visoko te središnji zaslon osjetljiv na dodir pomoću kojeg je interijer lišen brojnih prekidača spajaju funkcionalnost i dizajn. Dobro je to oproban Peugeotov i-Cockpit koncept, a novost je što sedam inčni zaslon sada ima trendovske funkcije. One omogućuju spajanje na pamentni telefon i mogućnost prikaza raznih aplikacija. Ipak, nisu samo dizajneri radili na osvježenju 208-ice, nego i inženjeri. Jedan od najboljih elemenata testnog auta je njegov motor.

Dizelaš od 100 KS pravi je rekorder u niskoj potrošnji, a tvornički podatak od 3,4 litre prosječne potrošnje nije daleko od realnosti

PEUGEOT 208 ALLURE 1.6 BLUEHDI 100 S&S | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan

Četverocilindrični turbo dizelaš snage 100 KS pravi je rekorder u niskoj potrošnji, a tvornički podatak od 3,4 litre prosječne potrošnje nije daleko od realnosti. Uz to je i nevjerojatno "čist", a sa samo 87 g CO2/km gura se među hibride pa je prava šteta što ovakvi automobili ne ulaze u razred onih koje država potiće. Bez problema moguće je voziti s prosjekom nižim od 4 litre. Naprosto fascinantno, jer mu performanse nisu nimalo loše.

PEUGEOT 208 ALLURE 1.6 BLUEHDI 100 S&S | Author: Zoran Majcan foto: Zoran Majcan
Tehničke karakteristike
Peugeot 208 BlueHDi 100 
motor 4 cilindra, turbo dizelski
obujam 1560 ccm
snaga 73 kW/100 KS pri 3750/min
moment 254 Nm pri 1750/min
mjenjač ručni, 5 stupnjeva
maks.brzina 187 km/h
0-100 km/h 10,7 s
potrošnja 3,8/3,2/3,4 l/100 km
test 4,9 l/100 km
emisija CO2 87 g/km
dimenzije 3962/1829/1460 mm
prtljažnik 285/1076 l
masa 1090 kg
jamstvo 3 godine
cijena osnovnog modela 113.906 kn
cijena testiranog modela 143.250 kn

Štoviše, okretni moment od 254 Nm dostupan je već od 1750/min, a maksimalnu snagu razvija pri niskih 3750 okretaja.

Doduše, čini se malo bučnijim i grubljim u odnosu na neke druge moderne dizele, no to može biti i stvar izolacije putničkog prostora.

Dugački prijenosni omjer tako u vožnji drže okretaje u rasponu od dvije do tri tisuće okretaja, baš tamo gdje motor daje najviše. I najviši, peti stupanj prijenosa dostatan je za putnu brzinu pri niskim okretajima.

Ovjes i upravljač dobro se nose s performansama motora, a istovremeno se 208-ica vozi mirno i meko. Sve u svemu, riječ je o vrlo uzornom autu u svakom pogledu.

Osim što je kvaliteta izrade vidljiva na svakom detalju, 208 krase i mnogi elementi pasivne i aktivne sigurnosti. Novost je Active City Brake sustav koji u gradskoj vožnji aktivira kočenje u slučaju da vozač nije registrirao potrebu za kočenjem.

Ocjena 9
+ dobro Niska potrošnja, udobnost, dizajn, oprema
- loše Bučan motor, mjenjač dužih hodova

Dizelaši u 208 - Od 104.819 do 143.250 kn

Cijena testnog modela je 143.250 kn što je sasvim opravdana uzme li se u obzir oprema i dojam svim njegovih karakteristika i izgleda. Dobra vijest je da je osnovni dizelaš sa 75 KS u izvedbi s pet vrata dostupan za 104.819 kuna, a u izvedbi sa 100 KS za 113.000 kuna. Francuski lavić i dalje je spreman za žestoku tržišnu bitku na tržištu, kako imidžem i izgledom, tako i realnom cijenom.

Oprema - Atraktivno, funkcionalno...

Paket opreme Allure dodatno oplemenjuje interijer sportskim sjedalima, automatskom dvozonskom klimom i crno lakiranim detaljima. A, uz panoramski stakleni krov uz nadoplatu dolazi i ambientalno osvjetljenje na krovu. Sve u svemu, atraktivno, ali i funkcionalno.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.