Početna Auto 413 pregleda

Mercedes-AMG GT 43 Coupè ima motor s četiri cilindra

FOTO: Mercedes-Benz

Potentnih 422 KS i 500 Nm okretnog momenta, 9-stupanjski AMG Speedshift MCT i pogon na stražnje kotače, 4,6 sekundi od 0 do 100 km/h i najveća brzina 280 km/h. Sve ovo zvuči kao dostojne brojke za atraktivni Mercedesov Coupe AMG GT pa ćete se možda iznenaditi da iza svega toga stoji samo četverocilindrični motor. Model Mercedes-AMG GT 43 Coupé, naime,  za pogon koristi dvolitreni četverocilindrični motor s blagom hibridnom tehnologijom. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Osim po motoru, novi osnovni GT zapravo se ne razlikuje puno od svojih snažnijih rođaka s V8 motorima. Dugačak je 4,73 metra, širok 1,93 metra, a visok je 1,35 metara, što znači da je nešto uži od ostalih GT-ova.  Automobil ima novodizajnirani prednji odbojnik s velikim otvorima za zrak, a uži prednji i stražnji blatobrani te smanjen osovinski razmak između kotača imaju za cilj naglasiti elegantan karakter, tvrdi Mercedes.  Dodatno modificirani stražnji odbojnik i okrugle umjesto trapezoidnih dvostrukih ispušnih cijevi još su neke karakteristične osobine ove izvedbe. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

AMG GT 43 standardno ima 19-inčne kotače od lake legure. Ostale varijante s promjerom od 19 ili 20 inča dostupne su kao opcija. Tu su i kovani kotači od 21 inča.

U unutrašnjosti također nema gotovo nikakvih razlika u odnosu na ostale GT-modele. Auto ima dodirni zaslon od 11,9 inča, MBUX, električno podesiva sjedala s presvlakama od nappa kože i mnogo mogućnosti za prilagođavanje ukusu kupca s raznim paketima i dodacima. U unutrašnjosti ima standardna 2+2 mjesta za putnike. 

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Motor će svakako biti predmet najžešćih diskusija oko ovog auta. Dvolitreni četverocilindrični turbo motor poznat iz AMG A 45 S razvija 422 KS pri 6750 o/min. Najveći okretni moment od 500 Nm dostupan je između 3.250 o/min i 5.000 o/min. Ovisno o situaciji, sustav se ne može osloniti samo na dodatno pojačanje od 14 KS iz električnog starter generatora pogonjenog remenom. Također se koristi električni turbopunjač. Snaga motora prenosi se na stražnje kotače putem 9-stupanjskog automatskog mjenjača. Neobičan odabir pogona smanjuje masu automobila na oko 1,8 tona, što znači da je auto oko 200 kg lakši od verzija s V8 motorima.

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

AMG GT 43 standardno je opremljen ovjesom s čeličnim oprugama. Najnovija generacija prilagodljivog ovjesa dostupna je kao opcija. Upravljačka jedinica ovjesa koristi analizu podataka za prilagodbu sile prigušenja za svaki kotač u skladu sa situacijom u samo nekoliko milisekundi. Sustav je prilagodljiv putem različitih načina rada.

Author: Mercedes-Benz foto: Mercedes-Benz

Što se tiče kočnica, sprijeda su ventilirani i perforirani kočioni diskovi dimenzija 390 x 36 mm s fiksnim čeljustima sa šest klipova, , dok su na stražnjoj osovini diskovi dimenzija 360 ​​x 26 mm s plivajućim čeljustima s jednim klipom. Po želji, AMG GT 43 može biti opremljen i aktivnim upravljanjem stražnje osovine.

Mercedes još nije objavio cijene za svoj novi model, no jasno je da bi morale biti manje od verzija s V8 motorima. V8 Verzija 63 S 4Matic+ koja ima 585 KS trenutno na našem tržištu košta nešto više od 250.000 eura. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.