Većina Mercedesovih modela dobiva zamjene u redovitim proizvodnim ciklusima, ali G klasa je izuzetak...
Ovaj model je u proizvodnji još od 1979. godine, a prvo veće osvježenje planirano je za iduću godinu, što potvrđuju i špijunske fotografije testnog automobila. Nova verzija će očigledno zadržati dizajn kutije, kao i rezervni kotač na zadnjim vratima, četvrtaste blatobrane i pojas koji ide dužinom automobila. Kupci nisu željeli veće izmjene u izgledu modela, pa su najveće novosti smještene ispod karoserije.
Prema najavama, nova G klasa bit će šira za 100 mm zbog temeljito pregledane platforme. To bi trebalo doprinijeti boljem upravljanju i stabilnosti vozila, kao i povećanju udobnosti za putnike. Kabina će biti osvježena novom opremom, a vozilo bi trebalo biti lakše nego dosad zahvaljujući upotrebi lakših materijala. U kombinaciji s motorima nove generacije i 9G-Tronic automatskim mjenjačem, G klasa bi trebala biti efikasnija i agilnija u vožnji.
U ponudi se očekuje i AMG verzija s četvorolitrenim V8 motorom s dva turba iz drugih Mercedesovih modela. Taj agregat u novom Mercedes-AMG E63 razvija 612 KS, pa ne bi bilo iznenađenje da mu snaga bude smanjena u G klasi s pogonom na sve kotače. Originalnu G klasu zajedno su razvili Steyr, Daimler i Puch kao vojno vozilo, a nova generacija će mnogo više pažnje poklanjati performansama, udobnosti i praktičnosti.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.