Suška se da će svjetski debi imati na salonu automobila u Los Angelesu...
Novi Mini je osjetno veći od svojih rođaka, i to za čitavih 20 cm, a posjeduje i 3 cm širu sportsku šasiju koja može dalje biti proširena za 7,62 cm. Rezultat je automobil koji izgleda manji nego što zapravo je.
Unutra postoji povećanje prostora za noge od gotovo 9 cm, a prtljažnik je povećan za 31 litru kad su sva sjedala podignuta i 150 litara kad je zadnji red spušten. Na službenim slikama djeluje kao da stvarno postoji dovoljno prostora, kako za putnike, tako i za stvari u njihovom novom automobilu.
Četiri nova agregata će pokretati novi i uvećani Mini, od kojih su dva dizelski i vjerojatno neće ugledati svjetlost dana na američkom tržištu. Dvije benzinske opcije su motor s tri cilindra, 1,5 litara i turbo punjenjem, koji razvija 134 KS i 224 Nm okretnog momenta u baznom modelu i dvolitreni turbo četverocilindraš sa 189 KS i 280 Nm okretnog momenta.
Očekivano, postoji verzija sa hibrid priključkom, Cooper S E Countryman All4 dolazi uparen s 1,5-litrenim turbo trocilindrašem, električnim motorom sa 87 KS koji pokreće zadnje kotače. Osnovna varijanta do 'stotke' stiže za 9,5 sekundi, a hibrid vodi u ovoj utrci s vremenom od 6,8 sekundi. Countryman će biti spreman za tržište u ožujku sljedeće godine, s tim što hibrid stiže tri mjeseca kasnije, u lipnju.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.