Partnerstvo Daniel-Nico ulijeva dodatno pouzdanje u ovosezonsku momčad. Vjerujemo kako imamo jednu od najsnažnijih – ako ne i najsnažniju postavu vozača u natjecanju. Daniel donosi dokazano iskustvo u pobjeđivanju utrka i znanje iz vrhunske momčadi, a Nico je gladan pobjede
Momčad Renault F1 danas je detaljno predstavila planove za održavanje svojega zamaha u okviru svjetskoga prvenstva Formule 1. Renault se 2016. vratio kao tvornička momčad i svake je sezone ostvarivao dojmljiv napredak, završivši prošlogodišnju kampanju na četvrtome mjestu u poretku konstruktora. Zvjezdana postava vozača momčadi Renault F1, koju čine Nico Hülkenberg i Daniel Ricciardo, također je predstavljena okupljenim predstavnicima medija i partnerima, čime se ističe Renaultova predanost ostvarivanju dugoročnog uspjeha.
Od svojega povratka na trkaće staze, prije tri godine, Renault je proveo velika ulaganja u svoje tehnološke objekte u Enstoneu u UK-u i Viry-Châtillonu u Francuskoj. Tim u Enstoneu znatno je povećao svoje proizvodne kapacitete zahvaljujući unaprijeđenim strojevima, uključujući dvama novim strojevima Breton, zračnome tunelu, dinamometru za mjenjače, povećanom odjelu za dizajn i najsuvremenijoj prostoriji za trkaće operacije.
From strength to strength, building on the success of each year. From 9th, to 6th, to 4th. From new beginnings, to a new era. Here starts our 2019 season.
— Renault F1 Team (@RenaultF1Team) February 12, 2019
#RSspirit pic.twitter.com/4Svm4LRtyf
Radna se snaga na toj lokaciji od 2016. godine povećala oko 50 posto. U Viryju je upravo u pogon pušten unaprijeđeni dinamometar koji će se upotrebljavati tijekom cjelokupne sezone, za razvoj motora, a nedavno je započeo i ambiciozan građevinski projekt za smještanje novih radnih stanica za montažu motora, odjela za ocjenu pouzdanosti i odjela za automatizirano skladištenje, koji bi trebao biti dovršen sljedeće godine.
S novim i atraktivnim dizajnom bolida 2019. će svakako biti zanimljiva godina za Renault u najbržem oktanskom cirkusu na četirima kotačima.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.