Standardni BMW M5 raspolaže s više snage nego što pokazuju službeni podaci
Već je dobro poznata ‘varka’ njemačkih premium proizvođača, koji u službenim specifikacijama namjerno prikazuju manju snagu svojih modela. Ovaj put u pitanju je još jedan BMW, i to aktualni model M5. Bavarski ‘snagator’ postavljen je na 'valjke' tvrtke Evolve Automotive, koja se priprema za tuning ovog automobila, kako bi ga učinila još snažnijim. Zato su njezini stručnjaci odlučili utvrditi realne performanse, kako bi utvrdili polaznu točku.
Prema tvorničkim podacima, F90 M5 raspolaže sa 600 'konja', no u ovome je slučaju izmjereno čak 631 KS pri 5750 okretaja. Krivulja okretnoga momenta također je iznenadila sa 745 Nm na malo više od 2000 okretaja, a najveći je okretni moment 831 Nm. BMW M5 ima još prostora za doradu, pa tako verzija AC Schnitzer (najbrži M5 na Nürburgringu) raspolaže sa 700 ‘konja’ i 850 Nm iz istoga motora V8 Twin turbo.
Jasno je da se kroz veći pritisak u turbinama i modifikaciju softvera snaga može podići još i više od 700 'konja'. Impresivno je to što je rezultat na testu postignut s pogonom na sve kotače. Pitanje je kakvi bi bili podaci da je test rađen s pogonom samo na stražnje kotače, s obzirom na manji gubitak snage?
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.