Početna Auto 3947 pregleda

Nabrijali Mercedes na više od tisuću 'konja'

FOTO: Posaidon

Kad uzmemo u obzir 5,5-litreni motor V8, koji razvija čak 577 konjskih snaga, pomislili bismo kako Mercedes-AMG S63 kabriolet nije automobil koji bi mogao dati više. No njemačka tuning kuća 'Posaidon' misli drugačije

Author: Posaidon foto: Posaidon

Ovaj Mercedes vjerojatno je jedan od najsnažnijih kabrioleta četverosjeda u povijesti automobila, a s obzirom na to da je riječ o modelu S63 prije facelifta, pokreće ga 5,5-litreni motor V8, s 577 'konja' i 900 Nm okretnoga momenta. Zapremina motora povećana je na 6.3 litre, a tu su još neke preinake poput: izmijenjenog omjera kompresije, pojačanih opruga ventila itd. Oba turbopunjača također su dorađena, a Posaidon je dodao i posebni sustav usisa zraka, sportski zračni filter, kao i adekvatan hladnjak.

Author: Posaidon foto: Posaidon

I elektronika motora je prilagođena, a blokade diferencijala i sedmerostupanjski automatski mjenjač modificirani su kako bi se mogli nositi s dodatnom snagom. Rezultat je luksuzni kabriolet, koji je moćan kao i hiperautomobil s motorom Formule 1 - Project One. Motor sada razvija nevjerojatnih 1005 'konja' i okretni moment 1400 Nm, što ovom kabrioletu omogućava lansiranje do stotke za 2,9 sekundi i jurnjavu sve do 350 km/h.

Author: Posaidon foto: Posaidon

Ovakav tuning moguć je i na ostalim Mercedesovim modelima AMG s 5,5-litrenim Twin-turbo motorom V8. Dakle, ako ste vlasnik starije generacije modela E63, ML63, GLE63, G63 i CLS63, ekipa u Posaidonovoj garaži može vam nabrijati snagu na četveroznamenkasti broj.

Author: Posaidon foto: Posaidon

  • Važna obavijest
    Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
  • makan

    lik s ilice bi mogao pojačati svoju makinu

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.