Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy: prinova u obitelji Trophy sa 220 KS i 260 Nm proizvest će se u ograničenoj seriji po cijeni manjoj od 30.000 eura
Zahvaljujući promijenjenom mapiranju motor sad razvija 10 posto više snage i do 40 Nm više okretnog momenta. Ima veći turbopunjač i usisnik zraka osmišljen da smanji gubitke u tlaku, a tu je i izmijenjeni ispušnim sustav s ugrađenim katalizatorom koji ispunjava najnoviju normu Euro 6 (i smanjuje gubitke povratnog tlaka). Najveća snaga povećana je na 220 KS pri 6.250 o/min, a najveći okretni moment povećan je na 260 Nm (porast od 20 Nm), iako je zahvaljujući funkciji pretlaka u četvrtoj i petoj brzini moguće postići do 280 Nm. Emisija CO2 smanjena je za 6 grama na 138 g/km, čime su ispunjeni zahtjevi norme Euro 6.
Dorađen mjenjač EDC omogućava sada promjene brzina za 30 posto brže. Način rada 'Sport' prilagodljiviji je za bolji kompromis između vozačkih užitaka u gradu i na otvorenoj cesti. Sustav Stop&Start radi u načinu "Normal", ali u načinima rada "Sport" i "Race" je isključen. Renault Clio R.S. Trophy niži je sprijeda za 20 mm, a straga 10 mm. Ugrađeni su tvrđi amortizeri s hidrauličkim prigušnicima. Iznimno brz upravljač dobiven je novom, bržom letvom (omjera smanjenog s 14,5:1 na 13,2:1) što upravljanje čini još preciznijim i izravnim.
Kotrlja se na gumama Michelin Pilot Super Sport 205/40 R18. Paleti boja koja uključuje bijelu Glacier, crnu Deep, crvenu Flamme i žutu Sirius dodana je nova, jedinstvena mat boja Givre (uz doplatu dostupna u kombinaciji sa sjajnim crnim krovom). Tu su i 18-inčni naplatci dijamantne obrade RADICAL. Oznake 'Trophy' na prednjem spojleru, oblogama vrata i pragovi s rednim brojem primjerka ograničene serije. Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy ograničena je serija koja nudi odličan omjer uloženog i dobivenog u pogledu performansi, odnosno 220 KS za manje od 30.000 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.