Početna Auto 27 pregleda

Najsnažniji Mini u povijesti pruža trkaći osjećaj na cesti

MINI JOHN COOPER WORKS
Vidi galeriju 1/5
Najsnažniji Mini u povijesti pruža trkaći osjećaj na cesti Najsnažniji Mini u povijesti pruža trkaći osjećaj na cesti Najsnažniji Mini u povijesti pruža trkaći osjećaj na cesti Najsnažniji Mini u povijesti pruža trkaći osjećaj na cesti Najsnažniji Mini u povijesti pruža trkaći osjećaj na cesti

Novi MINI John Cooper Works kombinira izvorni trkaći osjećaj s premium karakteristikama. Pokreće ga najsnažniji motor ikad ugrađen u serijski model Minija

Novi MINI John Cooper Works kombinira izvorni trkaći osjećaj s premium karakteristikama i proširenim svestranim karakterom posljednje generacije MINI-ja. Motor, ovjes i aerodinamika je izvedena izravno iz automobilističkih utrka. Pokreće ga najsnažniji motor ikad ugrađen u serijski model MINI-ja. Radi se o 2,0-litrenom četverocilindričnom motoru koji je razvijen na osnovi bogatog iskustva u automobilističkim utrkama (MINI TwinPower Turbo motori). Snaga je povećana na 231 KS, a motor ima i iznimno uzbudljiv zvuk zahvaljujući specifičnom dizajnu klipova, turbopunjača i ispušnog sustava. Uz kombiniranu vožnju ima potrošnju goriva 6,7 l/100 km i emisiju ugljičnog dioksida 155 g/km.

MINI JOHN COOPER WORKS | Author: MINI foto: MINI

Snaga motora povećana je za 10 posto u odnosu na prethodnika; maksimalni okretni moment povećan je za 23 posto na 320 Nm. Serijski dio opreme je 6-stupanjski ručni mjenjač, dok je 6-stupanjski Steptronic sportski automatski mjenjač opcijski. Za ubrzanje do 100 km/h treba 6,3 s (0,2 s manje od prethodnika) s ručnim mjenjačem ili 6,1 s (0,6 s manje od prethodnika) s automatskim mjenjačem. Elastičnost je poboljšana za 10 posto (80 – 120 km/h za 5,6 s); potrošnja goriva i emisija ugljičnog dioksida s automatskim mjenjačem smanjena je za otprilike 20 posto na 5,7 l/100 km i 133 g/km prema EU mjerenjima.

MINI JOHN COOPER WORKS | Author: MINI foto: MINI

Tehnologija ovjesa precizno je usklađena sa snagom i performansama karakterističnima za motor. Tu su i novo razvijene Brembo sportske kočnice te ekskluzivni 17 inčni John Cooper Works Race Spoke naplatci. Zadovoljstvu vožnje doprinosi i elektromehanički servo upravljač sa Servotronicom; Dinamička kontrola stabilnosti (DSC) s Dinamičkom kontrolom trakcije (DTC), Elektronička kontrola blokiranja diferencijala (EDLC) i Performance Control, dok je Dynamic Damper Control dostupan i kao dio dodatne opreme.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.