Mnogo detalja nije otkriveno, pa tako ne znamo dimenzije ni tehničke podatke, te ćemo se morati zadovoljiti pretpostavkama i onime što su rekli iz Opela
Opel je danas objavio rve fotografije i podatke o novoj Fronteri, automobilu zvučnog i poznatog imena koji će ipak biti osjetno drugačiji od svojeg terenskog prethodnika kojeg su mnogi već zaboravili. Mnogo detalja nije otkriveno, pa tako ne znamo dimenzije ni tehničke podatke, te ćemo se morati zadovoljiti pretpostavkama i onime što su rekli iz Opela.
"Svojom kombinacijom robusnog dizajna, obiljem prostora, pametnim rješenjima i visoko učinkovitim pogonima, naša nova Opel Frontera će se svidjeti mnogim kupcima koji žele da se njihovo vozilo ističe u gomili. To je savršen automobil za urbana središta i njihovu okolinu te nudi našim kupcima umirujuće, opuštajuće iskustvo vožnje", otkrili su iz Opela.
Vizualno, nova Opel Frontera ima malo toga zajedničkog s Crosslandom, a još manje sa svojim terenskim imenjakom od prije tri desetljeća. Ovo je još jedna tipična, malo robusnija i jednostavnija interpretacija trenutnog dizajnerskog jezika Opela. Po prvim slikama jasno je da oblik slijedi funkciju, odnosno da je auto dizajniran tako da bi imao što prostraniju kabinu.
Crni Vizor integrira ECO LED prednja svjetla s automatskim dugim svjetlima i Opelovom "munjom". Element je također vizualno nadopunjen trapezoidnim otvorom hladnjaka u donjoj trećini prednjeg dijela. Lukovi kotača i pragovi također su prilično istaknuti.
Prema proizvođaču, "pametan dizajn susreće dokazanu prikladnost za svakodnevnu uporabu" u unutrašnjosti. Tu je dobro poznati kokpit Pure Panel s dva 10-inčna zaslona i multimedijskim infotainmentom, kao i novodizajniranim upravljačem. Mobilni uređaji mogu se puniti putem bežičnog punjača ili četiri USB priključka.
Opel ističe i posebno ergonomski dizajnirana sjedala. Patentirana značajka Intelli-Seat namijenjena je osiguravanju opuštene udobnosti vožnje čak i na dugim vožnjama autocestom. Veći uređaji poput tableta mogu se spremiti u središnju konzolu. Fleksibilna traka drži ga na mjestu. Putnici u drugom redu mogu koristiti džepove za pametne telefone integrirane u naslone vozačevog i suvozačevog sjedala.
U prtljažniku ima mjesta za više od 460 litara prtljage, a ako su sjedala preklopljena, obujam se povećava do 1.600 litara.
Što se pogona tiče, kupci će moći birati između potpuno električne izvedbe i motora s 48-voltnom hibridnom tehnologijom. Službenih podataka o motorima još nema, no pretpostavljamo da će to biti dobro poznati električni sustavi iz Corse te 1,2-litreni benzinski hibridi sa 101 ili 136 KS. Uskoro bismo mogli saznati i više detalja o Fronteri.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.