Početna Auto 2139 pregleda

Jedva preživio nakon što se na utrci padobran nije otvorio

Nesreća pri utrci ubrzanja nakon što se padobran nije otvorio
Vidi galeriju 1/6
Nesreća pri utrci ubrzanja nakon što se padobran nije otvorio Nesreća pri utrci ubrzanja nakon što se padobran nije otvorio Nesreća pri utrci ubrzanja nakon što se padobran nije otvorio Nesreća pri utrci ubrzanja nakon što se padobran nije otvorio Nesreća pri utrci ubrzanja nakon što se padobran nije otvorio Nesreća pri utrci ubrzanja nakon što se padobran nije otvorio

Utrke ubrzanja iznimno su popularan sport u Americi pa su tamošnji 'drag' automobili potpuno drukčiji nego u Europi

Automobili za utrke ubrzanja zahtijevaju dvije bitne stavke - dobro ubrzanje i još bolje zaustavljanje. Serijskim i relativno modificiranim automobilima za zaustavljanje su sasvim dovoljne klasične disk-kočnice, ali za ekstremne 'drag' automobile koriste se kočnice u kombinaciji s padobranom

Nesreća pri utrci ubrzanja nakon što se padobran nije otvorio | Author: YouTube foto: YouTube

S obzirom na to da su utrke ubrzanja poprilično popularan sport u Americi, većina pripremljenih automobila za 'drag utrke' su ekstremi pa tako razvijaju na tisuće konjskih snaga. S takvim 'mašinerijama' 402 metra se prolazi za manje od šest sekundi, što je stvarno malo ako uzmemo u obzir da čak i Bugattiju Veyronu treba više od 10,7 sekundi. 

Nesreća pri utrci ubrzanja nakon što se padobran nije otvorio | Author: YouTube foto: YouTube

Jednom kada ste prošli ciljnu ravninu brzinom većom od 400 km/h, padobran će vas bez problema zaustaviti, ali ako on ne radi to će biti malo teži zadatak. Takav slučaj nedavno se dogodio Mikeu Bowmanu na stazi u St. Louisu u Americi. Svojim 'teško' modificiranim Chevroletom Chevelle prošao je 402 metra za samo 5,89 sekundi te na cilju postigao brzinu 411 km/h. Pri pokušaju kočenja padobran je izletio, ali se nije otvorio. 

Nesreća pri utrci ubrzanja nakon što se padobran nije otvorio | Author: YouTube foto: YouTube

Crveni Chevelle bio je osuđen samo na svoje disk-kočnice, koje u tom slučaju nisu bile dovoljne. Zahvaljujući iskusnome vozaču, automobil se zadržao na ravnoj putanji te se nakon prelaska pijeska zaustavio u zaštitnoj mreži. Iako nije najsretnije rješenje, vozač je ostao živ pa je to velika sreća u nesreći, kad je već ostao bez auta, ali i pobjede u utrci.

Nesreća pri utrci ubrzanja nakon što se padobran nije otvorio | Author: YouTube foto: YouTube

 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.