Uz punu snagu od 1039 KS, Demon 170 može postići 60 milja na sat (96 km/h) za 1,66 sekundi!
Nakon odgode razvoja i duge teaser kampanje, Dodge je konačno predstavio sportskog monstruma, model Dodge Challenger SRT Demon 170 kojeg su željno očekivali svi ljubitelji brzine u SAD-u. Ludi Muscle Car u novom izdanju je prešao sve granice i svojom snagom sada se može smatrati pravim hiperautomobilom.
Kada radi na E85 gorivu (mješavina etanola i benzina s 85 posto udjela etanola koja se često koristi u SAD-u), 6,2-litreni V8 s kompresorom razvija čak 1039 KS pri 6500 okretaja. I okretni moment je kao s drugog svijeta: 1280 Nm. Čak i kada motor radi na klasičnom benzinu snaga mu je iznad razine na koju smo navikli od Lamborghinija i Ferrarija - 913 KS.
Uz punu snagu od 1039 KS, Demon 170 može postići 60 milja na sat (96 km/h) za 1,66 sekundi. Nevjerojatno, ali njegovo ubrzanje je brže čak i onog Rimca Nevere (1,85 sekundi) ali i od svih drugih serijskih cestovnih automobila na svijetu. Četvrt milje (402 metra) prelazi za 8,91 sekundi (Nevera je ipak brža i treba 8,58 sekundi za istu dionicu), a pritom ima izlaznu brzinu od 243 km/h na cilju. Da biste postigli te brojke trebate biti na pripremljenoj stazi za utrke ubrzanja, naglašava šefa Dodgea Tim Kuniskis, no i uz to ubrzanje jednostavno obara s nogu.
Ovo nije samo modificirani Demon. Kako bi postigao ove impresivne performanse, Dodge je morao zamijeniti gotovo cijeli pogonski sklop. Bregasto vratilo je jedina glavna komponenta koja se prenosi. Zapremnina kompresora raste na 3,0 litre, naspram 2,7 litara u Demonu, a pritisak kompresora je osjetno porastao. Demon 170 ima pametno upravljanje motorom koje može odrediti koliki je postotak etanola u benzinu. Sustav prilagođava punjenje cilindara gorivom i vrijeme paljenja smjese kako bi optimizirao snagu pogonskog sklopa. Postoji čak i prikaz na ploči s instrumentima koji prikazuje udio etanola. Punih 1.025 KS dostupno je kada je brojka veća od 65 posto.
Mjenjač je i dalje automatski s osam stupnjeva prijenosa, a Demon 170 dobiva poboljšani sustav TransBrake 2.0. On omogućuje vozaču da pritisne gas i zatim povuče ručicu mjenjača kako bi što brže startao. Osim toga, može se podesiti izlazni okretni moment u koracima od desetinke sekunde kako bi se snaga optimalno prenosila prilikom kretanja. Dodatna oprema Dodge Direct Connection omogućit će kupcima koji su usmjereni na utrke ubrzanja da naruče dijelove poput trkaćih pojaseva, raznih zaštitnih komponenti, pa čak i padobrana za što efikasnije kočenje.
Snaga se na podlogu prenosi pomoću specijalnih guma Mickey Thompson ET Street R dimenzija 315/50R17 straga i 245/55R18 sprijeda. Međutim, ove gume ne rade dobro ako je vrijeme mokro ili hladno, pa Dodge nudi dodatni paket kotača i guma za vrijeme kada ove gume nisu prikladne.
Kupci mogu dodatno smanjiti masu auta kupnjom opcijskog seta kotača koji kombiniraju kovani aluminij i karbonska vlakna. S njima Demon 170 gubi ukupno 15 kilograma.
Ovjes se sastoji od adaptivnih Bilstein amortizera koji podižu stražnji dio za oko 1 cm. Postavka Drag Mode prilagođava postavke kako bi prednji dio bio čvršći, a stražnji dio omekšao. Demon također ima mekše opruge koje poboljšavaju prijenos mase tijekom lansiranja.
Iznutra kupci mogu dobiti Demon 170 samo s vozačevim sjedalom presvučenim tkaninom i bez stražnje klupe. Kako bi se smanjila masa, moguće je kupiti automobil bez tepiha u prtljažniku, zvučne izolacije i stereo sustava s dva zvučnika. Za ljude koji ipak žele luksuz i ne brinu za masu, dostupna su sjedala grijana i hlađena sjedala u mješavini crne Alcantare i kože u unutrašnjosti, , audio sustav s 18 zvučnika, krovni otvor...
Demon 170 se u SAD-u prodaje po cijeni od 96.666 dolara. Dodge ih planira proizvesti 3300 - 3000 za Sjedinjene Države i 300 za Kanadu, a prodaja u ostatku svijeta nije planirana. Konačan broj ovisit će o kapacitetu proizvodnje jer će ih tvrtka proizvoditi samo od srpnja do do kraja ove godine.
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Autostart.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Autostart.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
j.bunn
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.