U osam uspješnih godina Insignia je prodana u čak 930 tisuća primjeraka, osvojila je titulu svjetskog auta godine, a danas najnaprednijom tehnologijom i luksuzom ruši standarde u klasi...
Potpuno nova, druga generacija limuzine iz Russelsheima, učinila je velik i važan iskorak prema segmentu premium automobila. Insignia je postala prestiž, simbol za luksuz i dostojan konkurent trima vladarima premium segmenta.
Motori su potpuno novi, kupci će na raspolaganju imati snažne i efikasne benzince i dizelaše. Raspon snage dostupnih benzinaca je od 140 do čak 260 KS, koliko razvija najjači, 2,0-litreni turbobenzinac. Novost u ponudi je potpuno novi 1,5-litreni benzinski motor sa 170 KS, koji uz novi automatski 8-stupanjski mjenjač funkcionira savršeno. Dizelski motori počinju s 1,6-litrenim motorom sa 140 KS, a vrh dizelske ponude je 2,0-litreni motor sa 170 'konja'.
Druga generacije Opelove limuzine temelji se na E2 platformi razvijanoj posebno za ovaj auto, a kao dodatak tomu dolaze i FlexRide podvozje te Torque Vectoring sustav. također, novu Insigniu krase i vrhunska Matrix LED svjetla s dometom 400 metara i sustavom osvijetljavanja ceste dugim svjetlima bez zaslijepljivanja drugih automobila.
Osnovni model s 1.6D motorom i 110 KS počinje cijenom 183.900 kun, dok početni 1.5T benzinac sa 140 KS košta 185 tisuća kuna. Kao najbolji akcijski model nametnuo se i Innovation Plus 2.0D model sa 170 KS i cijenom 249.000 kuna. Također, kupci će moći uživati u opsežnome multimedijskom/infotainment sustavu, kao i u uključenom Opel OnStar sustavu.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.