Zbog novog prednjeg dijela s tanjim LED svjetlima i novim dnevnim svjetlima te velikom trapezoidnom maskom hladnjaka automobil sada još više podsjeća na električni SUV Ariya
Qashqai je najprodavaniji model Nissana i neupitni lider ove marke u Europi. Zbog toga se Nissan na vrijeme potrudio obnoviti svoj najznačajniji model, koji je na tržište stigao 2021. godine, kako ne bi izgubio korak s konkurencijom.
Kao što to tradicionalno biva kod tipičnog redizajna, najviše je promijenjen prednji dio automobila. Zbog novog prednjeg dijela s tanjim LED svjetlima i novim dnevnim svjetlima te velikom trapezoidnom maskom hladnjaka automobil sada još više podsjeća na električni SUV Ariya. Straga se promijenila samo grafika svjetala, dok im je oblik ostao isti. I s boka nema nikakvih promjena osim novih naplataka od 17" do 20". Nakon redizajna Qashqai se nudi s ukupno 13 boja, od kojih su tri nove.
Budući da nema promjena na vanjskim dimenzijama ili međuosovinskom razmaku, kabina je ostala jednako prostrana, no mnogo toga u njoj se promijenilo. "Tekna" ima nove presvlake sjedala, nove kromirane detalje i umetke od Alcantare. U “Tekna+” mijenja se dizajn sjedala, a “N-Design” oprema nudi kombinaciju kože i alcantare. Sam dizajn unutrašnjosti je ostao praktično isti, a ono što čini malu razliku su novi zaslon Infotainmenta te malo modificirani dizajn digitalnih instrumenata.
Većina inovacija u unutrašnjosti Qashqaija tiče se sigurnosne tehnologije i povezivosti: sustav Around View Monitor nudi poboljšanu vidljivost kroz četiri kamere, od kojih prednja kamera sada ima kut gledanja od 200 stupnjeva. Može se odabrati do osam pogleda. Tu je i način rada prikaza kamere s "nevidljivim poklopcem motora".
Dodatno, uvedena je prilagodljiva funkcija deaktivacije za sustave pomoći u vožnji pod nazivom "Driver Assist Custom Mode". To vozačima omogućuje da intervenciju određenih sigurnosnih sustava prilagode vlastitom stilu vožnje, čineći ih tako manje nametljivima. Asistent za vožnju unatrag, inteligentni asistent za brzinu i snimanje podataka (neka vrsta digitalne crne kutije) sada su zbog zakonskih zahtjeva dio osnovne opreme svih verzija.
Potpuno novi Infotainment sustav sada se temelji na Googleovim uslugama i aplikacijama i njime se može upravljati pomoću glasovne kontrole putem "Hey Google". Apple CarPlay i Android Auto rade bežično.
Pogonski sklopovi novog Nissana Qashqaija nisu mijenjani. Tu je 1,3-litreni turbo benzinski motor s blagom hibridnom tehnologijom i 140 ili 158 KS (potonji također s Xtronic automatskim mjenjačem i pogonom na sva četiri kotača kao opcija), kao i pogon E-Power, jednostavni električni pogon s benzinskim motorom koji služi samo kao generator struje.
Cijene za novi Nissan Qashqai još nisu objavljene, ali će model, prema svemu sudeći imati višu početnu cijenu od prethodnika jer nakon redizajna više neće biti osnovne opreme Visia već ponuda počinje izravno s bogatijom opremom Acenta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.