SUV je sada mnogo više orijentiran na novopredstavljeni EV9 i stoga djeluje osjetno progresivnije. Nude se dizel, hibrid i plug-in hibrid
Kia je prije nekoliko mjeseci redizajnirala svoj veliki SUV Sorento, a sada je ovaj model predstavljen i u Hrvatskoj. Prezentacija je održana jučer u Zagrebu, a prodaja počinje idućeg tjedna, preciznije 16 svibnja.
SUV je sada mnogo više orijentiran na novopredstavljeni EV9 i stoga djeluje osjetno progresivnije. Dva velika Koreanca dijele slična okomita prednja svjetla i sličnu srebrnu zaštitu podvozja. Za razliku od EV9, Kia Sorento i ima klasičnu masku "Tiger Nose", koja je malo prilagođena onoj na manjem Sportageu. Osim toga, Kijin logo sada se nalazi na poklopcu motora, koji je također malo promijenjen. Na boku se ništa se nije promijenilo osim novih dizajna naplataka od 17" do 20".
Straga auto sada ima svjetla koja više nisu dvostruka odvojena, već su povezana kratkom LED trakom čineći tako dvije umjesto dosadašnje četiri jedinice. Osim toga, stražnji odbojnik ima novi dizajn, a vrata prtljažnika imaju novi Kijin logo. Sada možete birati između deset boja, uključujući tri nove metalik boje: siva Interstellar, zelena Cityscape i boja pijeska Volcanic.
Za model će i dalje bit dostupni samo četverocilindrični motori. Raspon pogona uključuje plug-in hibrid kao najsnažniju izvedbu, hibrid i 2,2-litreni dizel. Dizel ima osmerostupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom, dvije hibridne varijante imaju šesterostupanjski automatik.
Kod dizela se ništa ne mijenja, on i dalje ima 194 KS i 440 Nm, a pogon je na sve kotače. S kombinacijom 1,6-litrenog četverocilindričnog turbo benzinskog motora i elektromotora, hibrid sada ima izlaznu snagu sustava od 215 KS. Plug-in hibrid, sada proizvodi 252 KS.
Veliki auto dugačak 482 cm ima izuzetno pristranu unutrašnjost koja se može konfigurirati s pet do sedam sjedala. Uz redizajn auto je dobio potpuno promijenjen dizajn unutrašnjost sa zakrivljenim panoramskim zaslonom s instrumentima. Zaslon osjetljiv na dodir narastao je na 12,3 inča i iste je veličine kao digitalni instrumenti. Head-up zaslon sada prikazuje informacije u veličini od deset inča na vjetrobranskom staklu (prije 8,5 inča).
Novost je i digitalni ključ automobila ("Digital Key 2.0"), s kojim se pametni telefon može koristiti kao ključ vozila, digitalni unutarnji retrovizor koji prikazuje slike sa stražnje kamere i sustav autentifikacije otiska prsta ugrađen u središnju konzolu. To omogućuje aktiviranje individualnog profila i pokretanje vozila. Takozvana "premium opuštajuća sjedala" za prvi red sjedala mogu se pomaknuti u ležeći položaj. Novost u asortimanu je i "Ergo Motion" vozačevo sjedalo, koje nudi funkciju masaže, a grijani kožni upravljač sada se može električno podešavati po visini i dubini. Ovisno o konfiguraciji sjedala, obujam prtljažnika iznosi do 902 l imože porasti do 2085 l s preklopljenim sjedalima.
Od početka prodaje na hrvatskom će tržištu biti dostupan samo dizel po cijeni od 62.199 eura. Krajem ove godine ili početkom iduće očekuje se i dolazak hibridne te plug-in hibridne varijante.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.