Clio ima osjetno promijenjen dizajn i prednji dio izgleda kao da se radi o potpuno novom automobilu
Peta generacija Renault Clia na tržištu je već petu godinu i bilo je krajnje vrijeme za veliki redizajn koji će mu pomoći izgurati još nekoliko godina. Što je to novo u Cliju? Prije svega izgled. Clio ima osjetno promijenjen dizajn i prednji dio izgleda kao da se radi o potpuno novom automobilu. Tu je promijenjeno apsolutno sve. Novi svjetlosni potpis inspiriran je logom marke, bočna LED dnevna svjetla čine polovinu uspravnog romba. Povećana rešetka hladnjaka strukturirana poput šahovske ploče. Tanka LED prednja svjetla, koja su dostupna u svim razinama opreme, kompaktnija su od svojih prethodnika i kombiniraju do pet visokotehnoloških segmenata (prethodno tri) koji automatski prilagođavaju raspodjelu svjetla između dugih i kratkih svjetala. Ukupno gledano, prednji dio izgleda agresivnije, ali i malo podsjeća na električne aute.
Stražnji dio osjetno je manje mijenjan. Ovdje su najveće promjene nova grafika svjetla te promijenjen odbojnik koji se nudi sa šest različitih stražnjih difuzora (sa ili bez ispušnih cijevi na hibridnim verzijama i ovisno o razini opreme). Novi Clio dostupan je u sedam boja karoserije, a nudi se i pet modela kotača s promjerima do 17 inča. Unatoč velikim promjenama novi Clio ima iste dimenzije kao i njegov prethodnik. Apsolutna novost je Esprit Alpine razina opreme koja se razlikuje po vanjskim i unutarnji detaljima.
Unutrašnjost donosi blage promjene. U pogledu dizajna sve ostaje skoro isto, a razlike su samo u detaljima poput presvlaka od posebno razvijene, održive, tkanine koja se sastoji od do 60 posto celuloznih vlakana na biološkoj osnovi. Umjesto kožom površine su prekrivene TEP-om, zrnatom, presvučenom tkaninom izrađenom od organskih i poliesterskih vlakana. Boje, šavovi i ukrasni šavovi na sjedalima su individualno dizajnirani za svaku varijantu opreme (na slikama).
Iako se to ne vidi na prvi pogled kokpit novog Clia je moderniziran. Ima digitalni zaslon s instrumentima dijagonale 7 ili 10 inča, ovisno o varijanti opreme, dok se dodirni zaslon nudi u varijantama od 7 i 9,3 inča. Novi Clio ima i 20 sustava za pomoć u vožnji među kojima su asistent za autocestu i prometne gužve (poluautomatska vožnja), kamera od 360 stupnjeva i aktivni asistent za kočenje u nuždi s detekcijom biciklista i pješaka.
U pogledu pogona ništa nije mijenjano. Osnovni motor i dalje ostaje atmosferski benzinac sa 65 KS koji se već dulje ne nudi na našem tržištu. Tu je benzinac sa 90 KS, verzija na plin sa 100 KS, dok je vrh ponude E-Tech Hybrid 145 koji ima snagu sustava od 143 KS. Tu je i dizelska varijanta sa 100 KS, no ne zna se hoće li se ona nuditi u hrvatskoj nakon redizajna.
Clio je na tržištu od 1990. godine, a do sada je prodan u 16 milijuna primjeraka. Prema najavama narudžbe počinju tijekom lipnja, a cijene još nisu objavljene. Trenutno najjeftiniji Clio u Hrvatskoj košta 17.290 eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.