Nova Toyota Avensis svojim stilom, novim motorima te inovativnom tehnologijom svakom će kupcu omogućiti lak izbor. Bez obzira na izvedbu ili razinu opremljenosti, dizajniran je kako bi bio prestižan, pouzdan i udoban na svakom putovanju
Najnoviji model Avensisa je dizajniran, razvijen i proizveden u Europi. Od lansiranja krajem 1997. do sada je je u Europi proizvedeno više od 1.711.800 primjeraka Avensisa kroz četiri generacije. Kvaliteta, izdržljivost i pouzdanost glavne su karakteristike dosadašnjih modela u popularnom D-segmentu, a prošle godine Avensis je dobio najvišu ocjenu u njemačkom J.D. Power Vehicle Ownership Satisfaction – anketi zadovoljstva vlasnika automobila.
Pokazalo se kako je Avensis idealno flotno vozilo na europskom tržištu. Novi model ima zadatak zadovoljiti sve dosadašnje i nove potrebe poslovnih korisnika, a istovremeno povećati prestiž te ispuniti sve zahtjevnija očekivanja od strane privatnih kupaca za većim luksuzom i udobnošću s dinamičnijim i modernijim izgledom.
Novi model Avensisa je dizajniran kako bi svojim kupcima ponudio značajna poboljšanja. Na svakom modelu Avensisa dostupna je nova tehnologija Toyota Safety Sense kao serijska oprema. Tu si i dva nova dizelska motora, niža emisija CO2, veći servisni intervali uz smanjenje troškova samog servisa, te poboljšanja podvozja za izraženije vozne karakteristike. U ponudi su limuzinska i karavanska (Touring Sports) verzija, a dužina mu je povećana za 40 mm. U ponudi su novi 17“ i 18“ aluminijski naplatci, a stražnja svjetla izvedena su u LED tehnologiji.
Razina buke i vibracija u kabini je znatno umanjena, a novi i deblji materijali omogućuju dodatnu zvučnu apsorpciju i time izolaciju. Debljina i gustoća izolatora poklopca motora i samog plastičnog pokrova motora s unutarnje strane je također povećana, dok je kod dizelskih izvedbi nadodan specijalan sloj zvučne izolacije i ublaživača vibracija. Poliuretanska pjena je iskorištena za dodatno izoliranje unutar svih blatobrana. Zvuk rada klima-uređaja je smanjen, a modeli opremljeni Skyview panoramskim krovom dolaze s pokrovom koje štiti od svjetla.
Ponuda od pet motora donosi izbor između dva dizelska, a oba su potpuno nova: 1,6 D-4D sa 112 KS koji stiže i u novom Aurisu, te emitira 11 g/km manje CO2 od većeg 2,0-litrenog dizelaša kojeg zamjenjuje – ukupno 108 g/km. S druge strane, premijerno se pojavljuje u Toyotinoj ponudi i novi 2,0-litreni D-4D motor sa 143 KS, koji zamjenjuje dosadašnji 2,2-litreni dizelski motor uz 24 g/km manje CO2, ukupno 119 g/km. Troškovi održavanja dizelskih modela Avensisa smanjeni na oba modela približno za 20% tijekom tri godine ili 90.000 km.
Aktualan je i dalje trend smanjivanja obujma motora kako bi se postigla bolja ekonomičnost i smanjila emisija štetnih plinova, uz zadržavanje dinamičnosti i snage motora, novi 1,6 D-4D motor zamjenjuje dosadašnji 2,0 D-4D. Dolazi u kombinaciji s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem i 20 kg manjom masom u odnosu na većeg prethodnika. Ovaj Euro 6 dizelaš razvija 112 KS pri 4000 okretaja i 270 Nm momenta između 1750 i 2250 okretaja. Ovaj motor ubrzava do 100 km/h za 11,4 sekunde, uz najveću brzinu 180 km/h. Motor ima smanjenu potrošnju goriva 9% u odnosu na veći 2,0-litreni dizelski motor koji zamjenjuje, te ima prosječnu potrošnju od 4,1 l/100 km.
Također posve novi, i premijerno u Toyotinoj ponudi s novim Avensisom, je 2,0 D-4D motor sa Euro 6 normom. Razvija 143 KS pri 4000 okretaja i 320 Nm između 1750 i 2500 okretaja. Do 100 km/h ubrza za 9,5 sekundi, dok je najveća brzina 200 km/h. Potrošnja goriva je 4,5 l/100km.
Značajne promjene su izvedene i na postojećim benzinskim VALVEMATIC 1,6 i 1,8 motorima. Svaki motor sada zadovoljava Euro 6 normu te se ističe boljim performansama, manjom potrošnjom goriva i nižim emisijama CO2. Prosječna potrošnja goriva je smanjena kroz čitavu paletu benzinskih motora, u rasponu od 0,4 do 0,8 l/100 km, dok se emisije CO2 istovremeno smanjene između 8 i 19 g/km.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.