Početna Auto 25 pregleda

Novi  F-26 je najluđi zrakom hlađeni Porsche svih vremena

FOTO: Gunther Werks

Gunther Werks već je ranije oduševio modelima poput 400R i GWX, no F-26 podiže letvicu do razine na kojoj granica između klasičnog Porschea i hiperautomobila gotovo nestaje

Monterey Car Week još jednom je poslužio kao pozornica za automobilsku ekstravaganciju, a među brojnim premijerama posebnu pažnju privukao je Gunther Werks. Američka radionica specijalizirana za restomodove na bazi klasičnih Porschea 911 predstavila je Project F-26, automobil koji se već sada naziva najekstremnijim zrakom hlađenim 911-icom ikada.

Author: Gunther Werks foto: Gunther Werks

Gunther Werks već je ranije oduševio modelima poput 400R i GWX, no F-26 podiže letvicu do razine na kojoj granica između klasičnog Porschea i hiperautomobila gotovo nestaje.

Author: Gunther Werks foto: Gunther Werks

Za razliku od mnogih restomodova koji teže romantiziranju prošlosti i finom balansiranju tradicije i modernih rješenja, F-26 ide potpuno drugim smjerom. Inspiriran Porscheovim Slantnose izvedbama 911, ali i oblikom borbenih zrakoplova, ovaj automobil izgleda kao da je stigao iz paralelnog svemira u kojem se 911 pretvorio u hiperautomobil.

Author: Gunther Werks foto: Gunther Werks

Srce cijele priče čini motor razvijen u suradnji s Rothsport Racingom, zrakom hlađeni 4,0-litreni bokser sa dva turbopunjača koji razvija čak 1000 KS i 1017 Nm. Već sama činjenica da se netko usudio izvući toliko snage iz klasične konfiguracije boksera zvuči nevjerojatno, no Gunther Werks nije ostao samo na brojkama.

Author: Gunther Werks foto: Gunther Werks

Motor ima trkaći "flat fan" ventilator koji osigurava dvostruko bolje hlađenje od standardnog, karbonski usis, posebno oblikovan intercooler i sofisticirane ventile za rasterećenje. Snaga se prenosi isključivo na stražnje kotače preko ručnog šesterostupanjskog mjenjača i diferencijala s ograničenim proklizavanjem, što će sigurno razveseliti puriste među bogatašima i kolekcionarima.

Author: Gunther Werks foto: Gunther Werks

Kako bi se tih 1000 KS moglo iskoristiti na asfaltu, F-26 dobio je potpuno novu prednju dvostruku vilicu, adaptivne amortizere JRZ, napredan sustav kontrole proklizavanja i povećani međuosovinski razmak. Kotači nose gume dimenzija 295/30 sprijeda i 335/30 straga.

Author: Gunther Werks foto: Gunther Werks

Karoserija je izrađena gotovo u potpunosti od karbona. Masa vozila zaustavila se na samo 1224 kilograma, što znači da je omjer snage i mase bliži bolidima iz Le Mansa nego cestovnim sportskim automobilima. Sprijeda se ističu unikatna svjetla i maska nalik na onu s aktualnog 911 GT3, dok stražnji dio donosi svjetlosnu traku, ogroman spojler i masivan difuzor.

Author: Gunther Werks foto: Gunther Werks

Unutrašnjost je, naravno, također brižno dorađena. Kabina kombinira karbonsku armaturu s kožom i Alcantarom, a svaki detalj izrađen je po mjeri. Cilj nije bio samo pružiti performanse, već i stvoriti osjećaj da se sjedi u automobilu koji istovremeno priziva Porscheovu prošlost i ostvaruje očekivanja modernog hiperautomobila.

Author: Gunther Werks foto: Gunther Werks

F-26 bit će proizveden u svega 26 primjeraka, što ga čini rijetkim čak i po standardima ovakvih egzotičnih restomodova. Cijena iznosi oko 1,3 milijuna eura.

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.