Gunther Werks već je ranije oduševio modelima poput 400R i GWX, no F-26 podiže letvicu do razine na kojoj granica između klasičnog Porschea i hiperautomobila gotovo nestaje
Monterey Car Week još jednom je poslužio kao pozornica za automobilsku ekstravaganciju, a među brojnim premijerama posebnu pažnju privukao je Gunther Werks. Američka radionica specijalizirana za restomodove na bazi klasičnih Porschea 911 predstavila je Project F-26, automobil koji se već sada naziva najekstremnijim zrakom hlađenim 911-icom ikada.
Gunther Werks već je ranije oduševio modelima poput 400R i GWX, no F-26 podiže letvicu do razine na kojoj granica između klasičnog Porschea i hiperautomobila gotovo nestaje.
Za razliku od mnogih restomodova koji teže romantiziranju prošlosti i finom balansiranju tradicije i modernih rješenja, F-26 ide potpuno drugim smjerom. Inspiriran Porscheovim Slantnose izvedbama 911, ali i oblikom borbenih zrakoplova, ovaj automobil izgleda kao da je stigao iz paralelnog svemira u kojem se 911 pretvorio u hiperautomobil.
Srce cijele priče čini motor razvijen u suradnji s Rothsport Racingom, zrakom hlađeni 4,0-litreni bokser sa dva turbopunjača koji razvija čak 1000 KS i 1017 Nm. Već sama činjenica da se netko usudio izvući toliko snage iz klasične konfiguracije boksera zvuči nevjerojatno, no Gunther Werks nije ostao samo na brojkama.
Motor ima trkaći "flat fan" ventilator koji osigurava dvostruko bolje hlađenje od standardnog, karbonski usis, posebno oblikovan intercooler i sofisticirane ventile za rasterećenje. Snaga se prenosi isključivo na stražnje kotače preko ručnog šesterostupanjskog mjenjača i diferencijala s ograničenim proklizavanjem, što će sigurno razveseliti puriste među bogatašima i kolekcionarima.
Kako bi se tih 1000 KS moglo iskoristiti na asfaltu, F-26 dobio je potpuno novu prednju dvostruku vilicu, adaptivne amortizere JRZ, napredan sustav kontrole proklizavanja i povećani međuosovinski razmak. Kotači nose gume dimenzija 295/30 sprijeda i 335/30 straga.
Karoserija je izrađena gotovo u potpunosti od karbona. Masa vozila zaustavila se na samo 1224 kilograma, što znači da je omjer snage i mase bliži bolidima iz Le Mansa nego cestovnim sportskim automobilima. Sprijeda se ističu unikatna svjetla i maska nalik na onu s aktualnog 911 GT3, dok stražnji dio donosi svjetlosnu traku, ogroman spojler i masivan difuzor.
Unutrašnjost je, naravno, također brižno dorađena. Kabina kombinira karbonsku armaturu s kožom i Alcantarom, a svaki detalj izrađen je po mjeri. Cilj nije bio samo pružiti performanse, već i stvoriti osjećaj da se sjedi u automobilu koji istovremeno priziva Porscheovu prošlost i ostvaruje očekivanja modernog hiperautomobila.
F-26 bit će proizveden u svega 26 primjeraka, što ga čini rijetkim čak i po standardima ovakvih egzotičnih restomodova. Cijena iznosi oko 1,3 milijuna eura.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.