Početna Auto 906 pregleda

Novi Grandis je još jedan Mitsubishi koji je zapravo Renault

FOTO: Mitsubishi

Iako japanski proizvođač tvrdi da je riječ o modelu oblikovanom prema njihovim standardima, razlike u odnosu na Renault Symbioz su minimalne

Mitsubishi nastavlja svoju europsku renesansu uz pomoć francuske tehnologije. Nakon novog Colta koji je zapravo Clio i ASX-a koji je Captur, stigao je i Grandis, kompaktni SUV s prepoznatljivim imenom, ali potpuno novim sadržajem. To više nije veliki monovolumen već zapravo produžena verzija Renaulta Symbioza.

Author: Mitsubishi foto: Mitsubishi

Novi Grandis je razvijen na CMF-B platformi Alijanse Renault–Nissan–Mitsubishi. Iako japanski proizvođač tvrdi da je riječ o modelu oblikovanom prema njihovim standardima, razlike u odnosu na Renault Symbioz su minimalne. U dizajnerskom smislu, najvidljivije je Mitsubishijevo lice s crnom maskom i "Dynamic Shield" detaljima, te drugačiji potpis dnevnih LED svjetala. Bočno se model oslanja na poznate proporcije francuskog donora, dok se straga ističe malo agresivnijim svjetlima i redizajniranim vratima prtljažnika.

Unutrašnjost je gotovo identična kao u Renaultu. Volan ima Mitsubishi logo, ali instrumenti, središnji zaslon i cjelokupan raspored ostaju nepromijenjeni. Kabina nudi pet sjedala i kliznu stražnju klupu, čime se volumen prtljažnika kreće od 434 do 566 litara. Tu su i neki luksuzni detalji, poput panoramskog krova s elektro-kromatskim zatamnjenjem, 10,4-inčnog infotainment zaslona te širokog paketa sigurnosnih sustava.

Author: Mitsubishi foto: Mitsubishi

Grandis je dostupan s dvije pogonske opcije, od kojih obje pokreću samo prednje kotače. Osnovna je 1.3-litreni turbo benzinac s blagim hibridom (MHEV), koji razvija 140 KS i dolazi s ručnim mjenjačem ili 7-stupanjskim automatikom s dvostrukom spojkom. Napredniji pogon je Renaultov hibrid, kombinacija atmosferskog 1.8 motora, dva elektromotora, litij-ionske baterije od 1,4 kWh i multimode mjenjača bez brzina razvija ukupno 156 KS.

Author: Mitsubishi foto: Mitsubishi

Proizvodnja Grandisa odvijat će se u Renaultovoj tvornici u Valladolidu  u Španjolskoj, gdje se već sklapa i Symbioz. Na europsko tržište kreće krajem ove godine, a nakon njega stiže i novi Eclipse Cross na struju koji je zapravo u osnovi električni Scenic. 

Komentari 0

Komentiraj, znaš da želiš!

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.