Bavarci su objavili prve službene fotografije svoga najvećeg SUV-a, koji će probati uzeti svoj dio kolača na tržištu velikih SUV-ova sa sedam sjedala
Gotovo četiri godine nakon prvih službenih najava, svjetlo dana ugledao je najveći bavarski SUV ikada. Riječ je o novome BMW-u X7, koji će za 109.900 eura (koliko košta najsnažniji model M50d) ponuditi atraktivan i robustan dizajn, sedam sjedala i najbolji luksuz.
Krenimo s izgledom. BMW je za X7 pripremio doista radikalniji dizajn u usporedbi s ostalim modelima iz SUV ponude. Prvo što 'upada u oko' je masivna prednja rešetka, koja je ukomponirana s tankim i duguljastim LED svjetlima. No straga možemo prepoznati neke elemente već viđene u BMW-ima, a to su svjetla.
Stražnja svjetla nove X7-ice uvelike podsjećaju na ona iz BMW-ove serije 7. Svakako, ovaj novi SUV, zajedno s novom serijom 8 donosi osvježenje i novu 'notu' u bavarskim modelima.
Ponuda motora je sljedeća: bazni dizelaš s oznakom 30d pokretat će 3,0-litreni dizelski 'šestak' s 265 KS, slijedi ga benzinac 40i s istim 3.0 motorom i 340 KS. No, vrh ponude u Europi bit će brutalni dizelaš s oznakom M50d, koji će pokretati quad-turbo 3.0, dizelaš s 400 KS.
U unutrašnjosti X7 pravi je odraz svega što BMW trenutno može. Najbolji i najkvalitetniji materijali i luksuz, sve je prisutno u interijeru ovog novog SUV-a. U sredini dominira veliki 12,3-inčni zaslon sustava infotainmenta, a ispod njega su gumbi za sustav iDrive, modove vožnje i podešavanje zračnog ovjesa. Također, novi X7 opremljen je četverozonskim klima-uređajem te panoramskim krovom za sve putnike. Sjedala su obložena najfinijom kožom i imaju funkcije grijanja, hlađenja, ali i masaže.
Zapremina prtljažnika je impresivnih 1376 litara, a po spuštanju stražnjih sjedala povećava se na čak 2560 litara. Naravno, X7 dolazi s pregršti sigurnosnih sustava pa se ne morate brinuti ni o parkiranju ni o prestrojavanju i još mnogo toga. Isporuke prvih primjeraka očekuju se iduće godine.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.