Nakon tretmana osvježenja, popularni francuski kompakt u Hrvatskoj je postao još primamljiviji i povoljniji
Peugeot je krajem prošle godine novi Peugeot 308 lansirao na hrvatsko tržište. To je druga verzija najprodavanijega modela marke Peugeot, koji je proizveden u više od 760.000 primjeraka diljem svijeta. Novi 308 dio je nove sage čija je vodilja vječna potraga za izvrsnošću i velika je prekretnica u usponu marke u viši cjenovni razred sa spojem novih tehnologija i s još izražajnijim stilom.
U potpunosti okrenuta budućnosti, ponuda internetskih usluga obogaćena je tehnologijom Mirror Screen, ugrađenim telematskim sustavom opremljenim vrhunskim zaslonom i navigacijskim sustavom 3D povezanim s internetom. Novi model objedinjuje sve sustave pomoći u vožnji, koji su nedavno predstavljeni u novim SUV-ovima 3008 i 5008. S tim novim sustavima nesumnjivo pripada najboljoj razini na tržištu.
Novi 308 odsad nudi jedinstvene pogonske sklopove u svojemu segmentu. Novi automatski mjenjač s osam stupnjeva prijenosa u kombinaciji s dizelskim motorom BlueHDi 180 S&S ili pak s jedinstvenim dizelskim motorom BlueHDi 130 S&S naglašava vozna svojstva novog, osvježenog modela. Sa novim učinkovitim motorima, francuski proizvođač je spreman za uvođenje norme Euro 6c zahvaljujući novim sustavima za pročišćivanje benzinskih i dizelskih motora. Također, obnovljen je i sportski model 308 GTi, jedan od najboljih sportaša na našemu tržištu.
Cijena za osnovni benzinski model s 1,2-litrenim motorom PureTech i 110 "konja" je 126.270 kuna, a za bazni dizelaš 1.6 BlueHDi treba izdvojiti 133.549 kuna.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.