Šesta generacija Pola stigla je u Hrvatsku, a prve vožnje u Lijepoj Našoj pokazuju kako je riječ o najboljem autu u segmentu malenih kompakta. Također, nudit će se samo kao benzinac, jer dizelski motori stižu tek krajem godine...
Zavojitm dalmatinskim cestama i prekrasnim zaleđem prvi put u Hrvatskoj vozimo novi Volkswagen Polo. Prodaja je započela, a u ponudi su odlični benzinski motori, jedan MPI, uz TSI s dvije opcije snage.
Riječ je o posve novom automobilu koji već na prvi pogled oduševljava dimenzijama. Duljinom i širinom šesti je Polo veći i od Golfa IV, a uz Ibizu i novu Micru među najvećim je autima u klasi. U odnosu na prethodnika, koji je milimetar niži, izgleda kompaktnije, stabilnije i sportskije. Očito je kako mu je dizajnerski uzor bio veći brat Golf, a to je igra na sigurno. Za razliku od prethodnih modela, novi se Polo proizvodi samo u izvedbi s pet vrata i bez drugih karoserijskih oblika.
Raskošne vanjske dimenzije zaslužne su i za prostranu unutrašnjost pa je Polo mnogo više od maloga gradskog auta. Pedeset i tri milimetra veći međuosovinski razmak jamac je većemu prostoru za putnike na stražnjemu sjedalu, a i prtljažnik s kapacitetom 351 litru djeluje impresivno. Ako se vanjski dizajn može smatrati konzervativnijim, unutrašnji to sigurno nije.
Izgleda razigranije i veselije no prije s time da su zadržane sve vrijednosti Volkswagenove unutrašnjosti u smislu vrhunske ergonomije, jednostavnosti korištenja i mogućnosti zauzimanja odlične pozicije sjedenja bez obzira na visinu vozača. Ovisno o serijskoj ili dodatnoj opremi, Polo možete birati u raznim bojama i dekorima u unutrašnjosti. Pridodaju li se i vanjske boje karoserije Polo može biti individualiziran više nego ikada prije.
Prve dojmove s vožnji Polo je položio odličnim, kako po pitanju udobnosti tako i po pitanju osjećaja za upravljačem. Isprobali smo izvedbu s motorom 1.0 TSI s 95 KS, koja se doima posve ravnopravnom dizelašu u smislu performansa, ali i male potrošnje goriva od otprilike 5,6 litara, pa je svakako treba uzeti u obzir prilikom kupnje.
Polo će imati konvencionalne motore, bit će dostupni 1,0 benzinci s tri cilindra, atmosferski sa 75 KS te TSI s turbom i 95 KS. Sukcesivno će se ponuda proširivati i na 1.0 TSI sa 115 KS i 1.5 TSI ACT sa 150 KS. Potonji je motor jedan od novijih i najmodernijih u koncernu uopće.
Što se cijena tiče, novi Polo starta u Trendline paketu opreme i s 1.0 MPI benzincem, za koji će se morati izdvojiti 99.293 kune. Za najskuplji benzinac s 1.0 TSI motorom (115 KS) i DSG7 mjenjačem u opremi Comfortline+beats valjat će platiti 142.761 kunu. Što je najzanimljviije, dizelski motori uopće nisu u ponudi, tek će na hrvatsko tržište stići krajem ove godine..
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.