U tvorničkoj verziji ova jurilica s motorom V12 i pogonom na sve kotače ima 680 KS, a sada je nakon "tretmana" zaradila dodatnih 30...
Novitec je 6,3-litreni motor V12 "nabrijao" na čak 710 KS i 882 Nm okretnoga momenta. S većom snagom dolaze i bolje performanse, pa sada GTC4Lusso do stotke ubrzava samo 3,2 sekunde. Kako bi njegov uradak bio prepoznatljiv Novitec je ugradio i jedinstveni ispušni sustav zahvaljujući kojemu GTC4Lusso zvuči brutalno, kao Formula 1. Ovaj ispušni sustav može se kalibrirati ovisno o tome koji od tri ponuđena tuning paketa kupac odabere.
U svakom slučaju bilo koji od tri segmenta kalibracije omogućuje oslobađanje obilne količine "brutalnosti" iz ispušnih cijevi. Kao što primjećujete, boja nije crvena kao u većine Ferrarija, već je odabrana nijansa army koja se odlično uklapa u koncepciju shooting brake. Smanjena je ukupna masa automobila, a Novitecov aerodinamični bodykit pridonosi downforcingu.
Krovni spojler i karbonski dodaci oko ispušnih cijevi i stražnjega svjetlosnog sklopa savršeno se uklapaju u cjelokupni dizajn. Novitec je za ovaj projekt odabrao naplatke NF7 s po pet dvostrukih krakova s istim karbonskim detaljima kakve možemo vidjeti i na ostalim dijelovima karoserije. Također su dostupni i naplaci NF4, a dimenzije su uvijek: 21" sprijeda i 22" straga.
Uz "naoružanje" modela s motorom V12, isti paket nudi se i za varijantu GTC4 Lusso T, koju pokreće 3,9-litreni motor twinturbo V8. U tome slučaju taj automobil razvija 709 KS i 822 Nm momenta.
Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi u raspravu.